Tabung

11 July 2011

Semoga Menjadi Apa Yang Dirancang

Minggu depan nak balik kampung..So harap bos aku luluskan lah cuti aku..Ada benda penting aku nak buat kat kampung ni.hehe..arap mendapat restu la kan. ahaks..gatal2....ishh bukan gatal ah..tp tuntutan kot. kihkih..aku harap menjadi la rancangan aku kali ni..dh byk kali aku tangguh ni..harap Dia berkati perancangan kami..jgnlah ada halangan lagi..dah penat ni...asyik tengok org lain jep..hahahaha..suspen2... ades..biol ah aku ni....miang merenyam semcm je..

Dah lama aku x update cni..bukan apa..sebab xdok cete nak digemburkan..xde kisah nak ditayangkan..xde kata nak diluahkan...tp aku sll je BW...tp xtgl jejak.sebab malas nak menaip hihihi...

20.11.2011 - tarikh keramat ni..semoga aku masih hidup untuk melalui tarikh tersebut dan hari2 yg akan dtg. semoga aku dapat menjalani kehidupan di alam yang baru plak.hehehe..bukan alam barzakh eh.jgn lah doakan aku mati cepat wei...aku lom rasai nikmat yang 1 lagi ni..huhuhu...nak try gak cm org lain hehehe..

jari aku ni dah lama x pakai cincin..mmg aku xsuke pon pakai cincin..xsuke ah..rimas..asyik nak pakai buang je.camno tu...perlu ke mintak gelang atau rantai je nanti.hehehe....kena kire bajet dulu ni..susah la aku ni jenis xsuke sgt pakai brg perhiasan..mmg beruntung lah sape memperisterikan aku hahahahaha....koya sendiri.. arap maklum yer.jgn muntah2..

camne lah agaknya reaksi keluarga aku kalo aku ckp benda ni??ish..takut la..mcm hari nak kiamat je kalo aku gtau benda ni...mau dibuatnya mesyuarat tergempar nanti..hihihi...maluuuuu...takutttt...perlu ke aku cakap ni?? ish..risau laaaa...

bestnye nak main ngan budak comel ni.xsabar nak jupe dia...dh makin besar pon..pakai spek bukan main cam org tua.hihhi..mmg hensem hbs la....terpikat sebentar..ahaks..

3 comments:

ïêmå å¢klê§ said...

nak kawen erk..
tahniah... tahniah

Qaseh dalia adelia said...

nak kawen lah tu !

SuperHamzah said...

ade budak best.. hehe