Tabung

24 June 2012

Perasaan Isteri...

Assalamualaikum ...

pagi ni mcm biasa ak mulakan hari dengan gembira. sebab baru dapat berita dari bos..minggu lepas dia kate ak nak dapat bos baru lagi.. dalam hati ak sebenarnya xnak la..tambah lagi bile dpt tahu bos baru tu perempuan..arghh cerewet kah beliau? baguskan beliau? senang tak bekerja dgn beliau..arghh buatkan kepala ak sakit je memikirkan perkara yang tak habis tu...ak ni kuli je so SYMP sahaja le mampu ak lakukan..

tapi pagi tadi, ak masuk je bilik bos tanya ak..nk ubah angin x ikut dia masuk bahagian lain? ak ni bagaikan org mengantuk disarungkan bantal jelh kan.memang sangat happy lah...siap beryes yes bagai kat dlm bilik ni.. hepi sangat2..so xpyh da ak pk cmne bos baru sebab ak xperlu tukar bos lagiiiiiiiiii.. yea yeahhhh.!! hehe.
alahai senangnya dalam hati ( sila wt rentak nyanyian ye) hihihi...so kesimpulannya..kena tunggu surat penempatan bos then baru bos boleh lakukan tugasan yg diamanahkan..tapi ak pelik lah...surat penempatan ni mcm salah jer...xpe2...nanti bos masuk ak akan maklumkan pada bos, minta pendapat beliau...so skrg jom kite enjoyyyyyyyyyyyyyy dulu...




okey berbalik semula kepada tajuk entry ini ditulis..sebenarnya semalam...ak peristiwa...ak xtahu la cmne nak cakap.memang hal kecik je pon..tapi boleh buat aku nangis teresak2..baru ak paham cmne perasaan seorang isteri apabila suaminye terlalu taksub dengan sesuatu selain diri dia shaja..

suami ak ni dia jenis kaki game..dia bile mengadap pc mmg dia x hirau org sekeliling..ko ckp lah gajah ke rimau ke.memang dia buat xtahu je..kadang2 sangup dia berjaga malam semata layan game..mcm sabtu lepas.. start lepas isyak tu layan game smpi kol 10pagi ari ahad nye...lam 2.30pagi tu layan bola euro..lepas euro layan game pc plak...yang tu ak xsakit at sgt sebab ahad x keje kn.lagi pon ak tido je..teman dia kat lua.

tapi kemuncaknye semalam.memang ak xleh tahan sangat sampai teresak-esak ak nangis..ak pon xphm cmne airmata ak boleh kuar laju je.pdhl sebelum ni memang susah ak nak nangis kalo sebab dia tau..kalo kena marah ke tengking ke.memang ak hati batu sikit..ak jadi sakit at bile ak suh tido dia buat x endah je padahal pagi ni keje...dia tu dh la kena bangun awal, kol 6.30 dh kena g keje..layan game start kol 3ptg smlm, sampai mlm tadi kol 1 lebih...sape yg tak sakit ati..sebelum2 tu ak boleh la buat xlayan je, sbb ak pon layan tgk tv..tapi bile dh kol 12 lebih, ak ajk la tido....ari keje buat cam ari keje..dia dh la susah nk bangun, bile ngantok nak marah2 ak...bile suh tido awal, xnak...ak xtahu la cmne lagi nak nasihat kan dia tu.. smlm terluah jugak kat fb..

ak tahu cara tu salah...yelah buat semua org yg xpatut tahu pon boleh tahu...tapi ak xde care lain nak lepaskan rase skt at..bile kongsi dgn kwn2, ad yg bagi nasihat ak boleh cool ckit..memang cmni kan perasaan isteri bile suami sndiri buat x endah..org len pengantin baru hepi..org kate manis2 dia masih terasa...terlalu awal untuk mempunyai maslah..tapi ak??? ntah la ,ak xtahu di mane silap nya :-(

1 comment:

Natasha said...

sabar ye kak (=