Tabung

25 December 2010

S3Deeeyyyyy

plishhh i need yr shoulder rite now... ade sape2 nk tlg bg x?huhuhu
tetibe mood sedey lak mlm ni..
sebenarnya td dh off pc pon..dh siap log out agi
bajet cm nak tido la kan..
tetibe lak tingat kat somthing.....hbs bantal basah dan tisu penuh lam bilik ni...
*lap2 hingus jap
nape ntah tetibe air mata ni ngalir laju jer....bile ingat kat my ayah...
ayah..maafkan sy sbb saya xleh jadi anak yang baik....
kenapa la sy xhbs2 nak susahkan idup ayah ek??
sampai dh besar pnjg *layak kawen da* cmni pon masih nak wt ayah susah ati...
mintak maaf yer..bukan maksud sy nak wt gni...tp ntahlah nasib sy selalu xsebelahi sy...
camne ek nak cete nih...........................................................********
sbnrnya mlm ni aku ade dpt mesej dri seseorg
aku tahu dia dalam tekanan,,,
tp x bermakna aku x tertekan dengan seme dugaan ni..
aku cube terima kehendak takdir ni...
aku bukan bermkasud nk buat dajal kat dia..apetah lg menghina dia.
tp nape dia ingat aku hina dia?
aku nak bantu dia YA ALLAH...
bagilah aku petunjukmu,,,,
aku betul2 ngah buntu bile pk benda ni..
bukan baru hari ni benda ni mengganggu pikiran aku
tp dh agk lama..dn kadang2 wt otak aku sakit dan xleh berpikir ngan waras..
aku sayang seme org yg penah bertakhta kat ati aku..
tp nape diorg2 seme xnak paham ape yg aku rasa
seme org ingat aku hidup hepi atas kedukaan diorg....
kalau lah diorg tahu penderitaan yang aku tanggung ni.....
mungkin diorg xkan kutuk dan maki aku mcm2...
biarlah masa yg tentukan.....dan aku harap time tu x terlmbt untuk diorg sedar bahawa aku x seteruk yg mereka pikirkan..
JODOH...
adakah untuk aku ?????
seswaikah aku untuk org lain??
adekah org yg sanggup terima baik dan buruk aku?
masa silam dan lampau aku?
oh tidak..aku xrasa mcm tu..
benda nilah yg selalu wt aku bingung dan buntu..
aku syg ayah aku..aku xsanggup biar dia terusan menanggung dosa2 yg aku lakukan.
namun aku juga xpasti sampai bila.
berilah aku petunjuk Mu YAALLAH
hanya kamu Maha Mengetahui Segalanya.











4 comments:

Hafidzah Hafidz said...

insyaAllah semuanya akan okai..dont worry ;)

Cik Cammy Lia said...

mekasih fiza....

anis aniesa said...

kak lia:sabar yer,,,sme y berlaku pasti ade penghujungnya...cme lmbt dan cpat je...=)

Cik Cammy Lia said...

mekasih anis..hopefully r...