Tabung

21 December 2010

Tunjuk Ajar

ades,,,byk sungguh kekalutan berlaku nih..
aku ni org baru lam dunia ni..byk plak aku ase yg aku buat silap
kepada sape2 yang ase dia tu terer lam bende nih sile la bagi aku tumbukan yer.
aku nak cntk kan blog aku nih..gtau la cmne wehh..adoi...
aku ni dah la naif gile babas lam bab2 menatang nih..
org berblog, aku sebok nak berblog gk..
pdhl natang gape pon aku dok tahu....kesian tol kat aku ni...bute blog..
aku nak ade kaler2 gk kat blog aku nih..camne wei...bagi aku peluang pat la weiii...
aku merayu kat korg2 seme nih...........uwaaa..bagi aku idea cmne...

2 comments:

kata kila said...

slow slow ye :)

Cik Cammy Lia said...

hehe mekasih kila :-)