Tabung

20 May 2012

Assalamualaikum...

Sebelum ak taip benda alah ni..dh puas aku pikir mende ape ak nok tulih benornye...adushh...seyeh ak ni mmg dok reti dang xdok bakak dalam bidang penulisangg...tiak kali nok nulih je, otok hang...tiap kali nok wak entry je ak pening...owoss la tobak pong dok reti...nok godek2 balik memori lam otok ni pon wase dok rok doh.hahaha... bahang rambang je ak tulih dalang nih..kalu ade hok dok pahang tuh, wat2 pahang la. dok pong ringang2 kn lah jari tuh bertanya org hok pahang yer...hehehe...

adei.perut pulok lapor.tadi g keda bowoh opih ni..tapi roti expired date pulop...xdok mende hok ak teliur nok beli...last2 ak beli cream-O jer...tapi bile masuk bilik, xdok selera plop nok makang.dan sekarang ni.. perut ak dh berbunyi, ak dah laporrrr la wei..guane nok wt ni...mls doh ak nk turung bowoh..tunggu lunch r gni gak...sabor lah perut ye.nok wt gane tuan mung jenis malah etek.nasib mulah perut hahaha..

benornye bos ak xdok skrg ni.tu sedak je ak naip sekuat hati..ce kalu ade bos, bukang maing slow nekan keypad...taip se se huruf xsey v bunyi sikek hahaha.kang kantoi plop aku asyik duk on9 je...tapi dalam duk on9 pon,keje ak siap je wehh..jangan mu2 seme pk ak makan gaji bute pulop...hehehe...

weh kawang2 ak, nok tanya skek ea...awok2 seme ade dok add bos dalam FB? bos awok2 seme okey dok?? kawan2 opis awok2 seme bereh lake dok?? ade dok hok jenis suke melobi,merepot dan sebagainye dok kat bos kalo status kite duk maki2 bos ke gane2 ke...baloh lam fb ke..ak dok fren ngan bos...ak nk kutuk budak2 opis pon ak takut sebab ramai sgt budok opis ak jadi fren ak hahaha..so kena berlapik dan pandai berlakon r kalo nok kutuk ngat gok pong..tapi mmg pyh la nk ckp lebih2..kekgi ade je hok tolong nyapa...awok2 seme...kalo buleh xyah lo duk wt status hok maki2 org...kalo nok maki gok, kiah2 doh la..xsoh nok terang2 ngat..kalo dok diri sendiri sensara....kang menyesal kemudian hari dok gune doh.. nasi pon jadi bubur, dop pasal ekgi.hehehe...


agok2, cukup panjang dok lagi entry ambe kali nih? ambe mmg xsey letok tajuk sebab ambe nok awok2 seme hok tlg v tajuk ke ambe..mane2 tajuk hok best ambe letok r pah2 ni deh..haha...oklah hambe wase cukup lah cni je ambe nulih..

otok penak doh ni...caooo cin cau ye...gudnite di siang hari hahaha

3 comments:

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

hehehe.. ak memang ada add fb boss ak.. lantak p la.. hahaha

Arra Ahmad said...

xde add fb boss..hik hik..

iema ackles said...

lama xnampak lia
hihi...

selalu curi tulang
so malas nak add budak ofis apetah lagi bos
huuh