Tabung

01 May 2012

Kejadian Tidak Disangka2 ..

Assalamualaikum...

Selamat pagi...

Ak mengantuk ni...korunk nak tahu ak smpi dri kampung pukul 5.30pagi td..dh kol 6.30 kena siap2 p keje plak..tu mata cam rabak masa dlm bas td.hehe..mujur bos g meeting so ak xdelah ngantok sgt.kalo bos ad cnfirm mata ak ni..nak tutup rapattttt je...

oppsss cete pasal ak naik bas smlm kan.hahahahahahaha...sebelum ak nak cete ak nk gelak dulu.. kahkahkahkahkah....rasa cam bongok gile...xtahu nak kata malu ke tak haha..adeii..hanya org yg berjiwa kental je kot boleh buat gni..hahahahahhaha...tengok ketawa x habis2 lagi...

semalam ak naik bas dari paka area pukul 12.00 tengah malam..bas tu smpi lewat sejam ko tau....lenguh habis kaki ak duk berdiri.huhu.mujur ade baby kesayangan ak temankan.kalo x tercongok cam org x betul kat stesen bas tu hhihi..ok berbalik pada tajuk cete yer..

ak xpasti la bas ni benti kat mane utk benti mkn...ak pon xsedar lgsg bile plak bas tu bergerak ke kL...memang ak smlm naik je atas bas terus lena.haha ngantuk gile pork..dh sejuk gile semalam.pakai cardigan biasa je..adeii.rasa cm nk je g pelok sape2 yg ada dlm bas tu hahaha.gile kan?agak2 ad sape2 berani x buat gtu??pastu kan..ntah mcm mane wei...tetiba ak dengar satu bunyi mcm ni...

ppooooooooooooooooooooooottttttt!!!


agak2 dlm dgr x dgr gak la..sebab time ni org semua tgh lena tido..ak pon memang tengah tido wei...korunk tahu x bunyi ape tuh???memang memalukan lah..ak harap xde sape dgr.kalo x, cnfirm org pk ak x senonoh kn.hahaha..seyes benda diluar rancangan wei...

pastukan...bas time ni xtahu sampai mane..sekali lagi...ak dengar...(yg ni agak kuat ckit dri sblm tu)


pppppppppppppppoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooootttttt!!!!!!!!!


(aku telan airliur sambil buat2 xdgr buat2 xtahu..buat2 pejam mata,memang bdn ak x bergerak la)

konon mcm bukan ak lah yg melepaskan gas monoksida tu.haha..agak2 korunk ade x yg dengar bunyi siren tuh wei?tp harap x berbau je beb..ak pon xtahu lah cmne leh terlepas gas tuh...maybe angin kot.sbb 1 ari ak xmkn...xde selera..agak2 alasan ni boleh pakai x?kihkihkih..


eh2...lom habi slagi tau..hahaha....

dengan selambanya sekali lagi...ak melepaskan gas itu..tp ak dh lupa kuat ke x..

prrrrrrrrrrrrrrooooooooooooooooooooooooproooooooooooooooottt...

ak nk ketawa tp tahan dlm hati je sebab seyesly ak xtahu cmne benda tu leh kuo...secara x sengaja..gile ko nk sengaja kentut..buat jatuh saham je kn.dh la ak duduk belah tgh2..blkg n tepi budak laki hahaha...memang ak x pndg org len wei..korunk leh byg x cmne..

ak statik je buat2 keras tido cam x bergerak.buat2 konon ak tido nyenyak lah..mesti org pk..xkan ak yg kentut kan.haha.tp xtahu la kalo org tu bijak meneka arah mane bunyi tu dtg.hahaha..seyesly pertama kali berlaku ni..sengal kan??

korunk ade x pengalaman2 lucu yg berlaku kat diri korunk?meh r kongsi2 :-)

7 comments:

Che Rosliza Che mat said...

mengantuk basuh muka hihihi follow sini...

Tentang Kita said...

x pernah lgi la kentut dlm bas....

ejulz said...

hahaha.. kalo ada org yg kenal lagi malu.. haha. mmg kene bahan la.. hehe

ct N honey said...

ada bau tak?..

Mak Wardah said...

hahaha, kelakar betul akak tak pernah dalam bas.

Hilas ein said...

salam tgk dan siasat tye sya
Bayangkan, anda bermodal USD5000/RM17000 dgn pulangan 24% sebulan. Bermakna, Setiap bulan anda akan mendapat +- RM4000 sebulan. So, 4 bulan dah balik modal. Bulan seterusnya, anda kaut keuntungan!!. ROI diberi ialah 6% seminggu. Bermakna 24% sebulan. Mantoppp!!!Paling rendah USD 1000 --
www.luxuriesgold.com
Sila hubungi kami sekiranya berminat. Call/sms kami :
salih 017-2275870
LUXURIESGOLD group FB

http://salihgold.blogspot.com/

salihgold said...

http://salihgold.blogspot.com/