Tabung

24 December 2010

Segmen Jom Berkenalan



Caiyok2
Game kali ni aku kena tagged oleh si comel nih (xreti la nak tagged) hahaha http://iniblogsukasuki.blogspot.com.
Owner game ni ialah LoQmAn HaKim
*sapekah insan bernama Loqman Hakim tu..hehe*



Aku xreti la nak buat benda ni.harap diterima la yerp..
kena jawab2 soalan la plak..adess.hehehe..
1) Buat Entry  bertajuk"SEGMEN  JOM BERKENALAN" - dah buat kot
 
2) Paste banner segmen jom berkenalan dalam entry anda(kalau nak letak kat sidebar pon takpe)..linkkan ke entry ni
   jap lg nak paste la...
 
3) Jawab 7 soalan berikut:
 
-Apakah status anda 
hoho..ni yang aku lemah ckit nih..xtahu la pe status skrg..harap maaf xleh jwb..
 
-Ceritakan tentang diri anda 
hmm..diri aku??xde benda yg spesel la kot..cume suke senyum..kalo boleh nak buat seme org hepi ngan aku.tp kdg2 aku wt org sedih jugak..sowe la yerp..aku ni xsuke di kongkong kot..suke kuar jln2 ngan sape je aku nak..binatang yg aku xsuke...yg geli2..licin2..mmg aku menjerit lari la kalo jupe.huhuhu
 
-Ceritakan tentang Blog anda
blog Cik Cammy Lia??xde pe menarik la kot.sbb blog ni baru je memulakan tugas beberapa hari yg lepas.hihihi..maybe blog ni hanya akn dipenuhi dgn xtvt kehidupan seharian ku jelah..
 
-Apa pandangan anda tentang dunia blog?
pandangan gue ??dunia blog ni mmg mengasyikkan..cewahhh..ahaks.aku sblm join benda ni, aku sll je ikuti blog2 yg pemes.suke bile bace en3 ngarut diorg hikhik..dunia blog ni wt aku hepi kot.. *byk tol kot2 aku gune lam ni kan*
 
-Nasihat anda kepada rakan2 yang baru nak wat blog..
mcm xlyk je aku nk bg nasihat.tp kalo boleh pd sape2 yg nak join buat blog tu..buatlah ngan ikhlas.buat la sesuatu yang boleh owg hargai kamoo..jgn wt org nyampah n benci ngan kamoo..hehe  *hope seme suke la ngan blog ciput aku yer*

-Nyatakan keunikan yang terdapat pada blog anda..
belom ade g kot unik nye..dh kate pon blog ni baru usia beberapa harikn..

-Sampai bilakah anda akan menulis blog dan impian anda dalam dunia blog?
ntahla smpi bile...smpi aku rasa dh mls nak menulis kot..wah3..
4)Tagged 4 orang rakan blogger anda(jangan lupa ingatkan dorang!)..
grrrr...aku xreti nak tagged la..kalo xtagged diterima x?huhu
**aku xreti nak tagged nih, bedal jelh ea.**
http://wrmrsbrown.blogspot.com

5)Linkkan entry anda ke ruangan komen...maseh - jap lg yerp.....
6)Tarikh tutp sampai 
3 Januari 2011~
okeh..dah selesai..penatlah..aishh

tadaaaaaa....

10 comments:

none said...

x phm la weh..ape yg nk disampaikan macik? hehe...explain plizzz

Shira Mary Jenn said...

haii..selamat berkenalan ya ;)
follow sini n jemput singgah belog saya ;)

mila said...

not : mu ikut je cam aku wt tuh..tp jwpn tok soklan2 tu mu wt la ayat sendiri.mu post kat en3 mu....pahtu link dia mu ltok kat komen empunya blog Lokman Haqim tuh..phm dok??

mary : tq dear..nanti i p polo u back okes

dayanadarmawi said...

heyy , slm pknaln , cn we be fwen ?? hee
come vsit my blog :)dont forget 2 follow ea ^^

Unknown said...

hai hai hai . selamat berkenalan. jom follow blog lala :)

♥ ciqqaqa ♥ said...

thnx dear coz tag eyka ^^
eyka da wt tuh
nnti usha kt cni erk =D
segmen jom berkenalan

mila said...

hehe..okeh eyka..thanx jugak :-)

penaberkala said...

salam perkenalan
owh, baru berblog ke? igt dah lama
xpe2, enjoy2 blogging
manfaatkan platform yg ada sebaiknya

mila said...

hehe yerp..blogger baru la...ahakss.
plish tunjuk ajar ape yg perlu k..
sbb tu tgk blog cam cabuk je kan :-p

penaberkala said...

xkesah la blogger baru ke,lama ke
yang penting, blogging utk kepentingan bersama
sama2 share apa yg petut
setiap blogger ada keistimewaan msg2
keep it up