Tabung

27 February 2011

Kejamnya Aku

setelah hampir 2 minggu aku x berhubung dengan MYI..
semalam dia call aku..kami borak dan bincang pasal masalah yang sebenarnya mengganggu
kerenggangan hubungan kami.aku akui aku ada buat silap kat dia..
aku xsangka la dari benda sekecik2 nya dia duk pertai pasal aku.
aku rasa malu sgt2.adoi....aku gelak besar je smlm..
xsangka boleh dia terpikir mcm tu..bodohnya aku..sebenarnya aku malu ngan dia.
aku xtahu la kenapa bile aku ngan dia.aku rasa aku xleh nak cete seme perkara.
sedangkan kalo dgn MSS aku boleh je bercete tanpa rasa segan.
adakah ini hubungan yg aku nantikan selama ni?
betul ke dia jodoh aku ni?tp nape aku sayang dia?
dia : saya x mintak pon awak habiskan duit awak untuk saya, tp xkan setakat sebotol air mineral pon langsung awk xleh nk beli untuk saya.saya xpenah tgk bile benti kat kedai2, awk tanya saya nak smthg ke x.
sy ada tanya kwn awk, awk ni kedekut ke?
aku : dh gelak besar ..hilang kata-kata..malu..muka dh tebal 14inci..merah menyala mcm dh kena bakar jer.aku bukan xnak belanja kau la MYI,tp aku segan .aku bukan xpenah pk seme tuh.penah.tp aku takut nanti ape yg aku belanja tu kurang standard.ko tahu lah kan.gaji aku ciput je.xmcm gaji ko..itu je sbnrnya mslh aku.tp aku xckp pon kat ko.sbb aku malu nak terus terang, nak kata aku xde duit.cmne nak bagi ko phm eh?xkan aku nak ena print payslip tunjuk kt ko kot.perlu ke aku buat smpi mcm tu?
dia : aritu saya cete kat awk pasal..hal rumah..kete..dan bla..bla..bla...awk bukan nak amik ati sy ckp." xpelah kite sama2 lah susah dan senang" tp ape yg awk ckp " ah lelaki mmg kena tanggung semua" saya pk awk ni sebenarnya serius x ngan sy.boleh ke nak duduk serumah nanti..bukan nk duit awk, tp sekurangnya bg lah sy sejuk ati ckit.
aku : kelu lagi..MYI...aku bukan bermaksud nak ko tanggung aku bile dh kawen nanti..aku bukan jenis kaki kikis pon..aku tahu lah nak saling bantu membantu nanti.tp ko boleh ke nak terima aku kalo ko tahu aku sbnrnya xde duit simpanan lgsg?ZERO..ko tahu x MYI?aku segan nak cete kat ko seme tu..ouchh....aku malu..mesti ko takut nak kawen ngan aku kan?patut la bile aku tanya ko mesti ckp x bersedia lagi..huhu..sedihnya aku rasa...ingatkan ko xnak kawen ngan aku..rupenya ko takut nanti segla bagai ko yg kena tanggung.hukhukhuk..maafkan aku sebab aku xsedar benda2 ni semua.

setelah berbincang smlm..brulah aku sedar silap aku.tp aku pon nak jugak ko berubah wei..xkan aku sorg je kot..nek lemak ah ko kan...ko tuh..sila ubah pangai..sile tolak ansur ngan aku jugak okey!!!

No comments: