Tabung

05 April 2011

Video Klip Tak Senonoh.

(Dimaklumkan bahawa entry kali ni...aku nak bahasakan diri dengan 'saya'. mood baik yer kwn2 hehe)

salam bahagia kepada awak2 semua yer... sebenarnya saya di cni cume nak utarakan la pasal 1 Malaysia dok kecoh mengenai video lucah Anwar Ibrahim tu.Ada yang terang2an cakap benci kat beliau..anti pada beliau..Kutuk2 beliau..Aibkan beliau..Awak2 semua rasa patut ke kita buat mcm tu? Walau pon kat TV byk dedah pasal benda tu skrg ni..sy rase kite sebagai org luar yg belum tahu pasal kesahihan benda tu, xperlu lah kot nak melebih2 dalam hal ni.kalo iye pon benci ke apa...diam2 dah lah..cube bygkan kalo dia tu pemerintah negara, ada berani ke kite nak luahkan pendapat mcm tu secara terang2. cume disebabkan dia tergolong dalam parti pembangkang, kite terang2 je kutuk dan caci beliau.

buat pengetahuan semua, saya bukan nak sebelah pihak mana2..cume saya rase care tu xbetul lah kan..benda tu belom selesai pon lagi..so kite tgu jelah keputusannya..saya bukan peminat atau peng-anti beliau.so xde istilah sy dipihak beliau atau tidak..kalo pemimpin negara kita dimalukan sedemikian rupa pon saya akan bela jugak.bukan bela sebab kata dia xbersalah.tp bela jgn nak tokok tambah dan mengada2 kan cerita.lain lah kalo kite sememangnya org yg terbabit dalam sesuatu peristiwa tu..tp skrg ni yg byk bagi komen adalah org yg hanya dengar dari sebelah pihak dan ingin menjatuhkan sebelah pihak lagi.Pastu org tu plak mungkin tokok tambah cerita.kita yg kurang cerdik pandai ni plak..bulat2 je percaya kan.. Bukan ke skrg ni zaman makin canggih..seme benda kita boleh kuasai.benda2 tu boleh jadi cume edit ke ape ke..kita bukan tahu kan..

so kepada yang duk kutuk2 tu..korang biar jelah org yg berkenaan yg jalankan tugas.kita yg xtahu pape ni xperlu lah nak menghukum org..lagipon kita lom tahu keadaan yang sebenarnya.. Walau lam video tuh jelas menunjukkan gambar si pelaku..kita wait n see jelah. sabar yer..xbek terus tambah dosa sebab sebarkan maklumat yg belom tentu kesahihan nya :-) peace no war

jangan plak nanti ade yang komen atau marah2 saya plak yer.saya xde niat nak cari gaduh cume bagi pendapat je.hehehe...selamat beramal semua..

No comments: