Tabung

17 January 2012

Mengikut Idola

aku ni mmg  tak ditakdirkan pandai berkata-kata agaknya haha...
tulis2 je padam tulis2 je padam.
last2 terus diam..dh majok..xtahu nak tulis ape
aku jugak xde bakat dlm menghiburkan hati org.
aku berusaha tp aku xboleh.
kenapa ek???
lawak2 bodoh kadang2 boleh tp ngan org2 tertentu je
bukan ngan seme org aku boleh.
BOLEH?? pilih kasih
BUKAN lah wei...aku dh mg mcm tu
pANGAI yang xboleh diubah da weii.
jgn marah aku kalo aku x mesra2 an ngan korang semua..hihihi


Eh..aku rase cam tajok aku ngan entry isi dalam ni xde kaitan pon kan
hahaha..GASAKKKKK jelh wei...
suke ati aku lah nak taip TAJOK ape pon Janji Ada tajok kan.
jahat tak jahat tak? hahaha..

weiiii...weiii...

Aku
nak





KAWEN...
KAWEN dengan siapa


DEngan
SIAPA2 SAJAAAAAAA



hahahaha..gile jahat kan..


AH  LAntOKKKKK ler :-p

No comments: