Tabung

01 January 2014

Semuanya untuk Arfan

Kawan aku ada share 1 blog kisah pasal anak..
Sensitif betul aku bila bab anak..
Kisah mengenai virus yg menyerang anak si blogger tu..
Mujur cpt dihantar ke hospital, kalau x ntah ape nasib sikecil tu..
Dengan pantas airmata aku mengalir, siap esak2 bagai...
Teringat dekat anak aku..Sememangnya tgh demam + Nafas x stabil..
Moga anak aku terhindar daripada penyakit2 merbahaya
Rindu bertandang dengan semena-menanya..
Nak je aku pegi amik dia skrg then pelok kuat2..
Cium puas2..belai dia..Manjakan dia..
Oh Arfan, Mama rindu kamu..
Cepatlah masa bergerak..Aku ingin pulang dan mengambil anakku..


Tadi jugak aku tgk video pasal kasut buruk..
Memang sblm ni penah da bace kisah pasal ni..tapi xpenah tgk video..
Dah sekali lagi aku menangis teresak-esak,mujur xde org..
Aku bayangkan mcm mane lah anak aku nanti..
Yelah dgn ekonomi skrg..Mampu ke aku bagi kemewahan kepada anak aku..
Adakah anak aku akan menjadi seorang yg tabah spt kanak2 dlm video tadi?
Moga kehidupan ku akan lebih berkat slps ini..

7 comments:

AtieYusof said...

Dilema bila ibu bekerja.. sy pun dah rasa semua tu..mmg risau tinggalkan anak dgn pengasuh tapi itu je lah jln yg kita ada..nak buat mcm mana..insyaAllah, doakan moga anak2 kita sentiasa di lindungi..amin!
salam kenal ya..follow sni #377:)

NrlAidaHml said...

Sabar dear..setiap yang etrjadi pasti ada hikmahnya..sama-sama kita doakan semoga anak kita akan terhindar dari penyakit yang berbahaya..Amin!

Ezzaty Adilla said...

insyaAllah, semoga arfan sihat2 selalu, amin =)

Cik Nurul Pinky said...

Sabar yer banyak-banyakkan berdoa.. walaupun nurul belum dikurniakan zuriat tapi terasa jugaklah kalau tengok baby sakit semua...

p/s : akak tinggal di hong kong ke??

suria lekatlekit said...

bila kita dah ada anak ni kita akan lebih sensitif apa je perkara/kisah pasal anak even anak orang pun..

Unknown said...

Alahaii.. kememehnya Ibu Arfan niee.. hehehehe...

Masya said...

moga awak kuat semangat .. sy baru baca.. ke affan dah sembuh...