Tabung

01 April 2014

Anak lagi..


Tetiba je thanx kan? Mintak korg klik link tu..jangan risau bukan virus ye..Aku just nak mintak korg like je page aku tu..hehehe..kerjasama korg amat2 aku hargai..Tolong promote kt kwn2 pon boley jugak..kalo korg tgh mencari perfume blh roger2 aku ye..Aku ada jual original rejek botol, gred AAA, miniture, sample 6ml (beberapa jenis je refill blk drp botol besar), set, vial...So jgn segan silu ye..Atau kalo nak feed back cepat boleh whatsApp aku di 011-28071064.

Ok, sekian sudah mukadimah aku..Ape aku nak cete arini ye? Sbnrnya ada keje ak nak kena buat ni..Claim bos belum siap lg..hehe..Takpelah kita merapu dulu kat cni yerp..

Arfan still batuk..Mlm td banyak kali bangun..Batuk berlendir..Aku nak suh dia muntah tp dia xreti plak..Last2 terpaksa bagi ubat cair kahak dengan ubat titis hidung sbb hidung tersumbat dia marah2 xleh nak tido.huhu..kesian sungguh...dlm kol 12 lebih ak tidokan dia dlm buat. Sekejap je pon dlm kul 1 dh bgn nangis2..aku angkat bawak masuk bilik..huhu..Dodoi2 mujur lama gak tdo..selesa skit kot sbb dh bg ubat tu...Adusss ak kalo blh xnak ajar dia ubat2 ni..Tp dh terdesak sbb tgk keadaan dia cmtu kan..gelisah mcm ape jer xleh tido..

Kalo ari siang batuk dia xde teruk sgt dengar..pastu xde kerap sgt..ke sebab sejuk mlm2 ek? Aku dh letak vicks kat belakang dan dada dia..hidung pon..cmne la nak buat ye? Bila ak letak status kat fb, rmi kwn2 suh bagi madu..Arfan dh setahun so blh la mkn madu kan? Cumanya ak xtahu madu yg kt umah tu elok ke x...ak ltk dlm peti ais..tp ntah la..rupa dia mcm xbpe cntk walaupon blm expired..agak2 korg ok x? huhuhu


Like page FB :  Perfume original malaysia


4 comments:

Sheila Salim said...

Assalamualaikum.. arfan tak sihat ye.. nape tak ke klinik? singgah menabung libresse sini~~~

sitirohaida said...

kalau madu original memang tahan lama..tapi kalau dah lama sangat tu risau jugak nak bagi anak makan kan...kesian la budak kalau kena batuk atau selsema..
moga dia cepat sembuh..

Asha Lya said...

ok done like..kerja mudah je tu :)

PetakBunga said...

madu xleh letak dlm peti ais