Tabung

06 October 2014

Makin merosot dan menjunam

Sedih btl tgk statistik Nuff aku ni..Semakin hari semakin menurun dan menjunam..Kesian betul..sepanjang aku x buka blog, x update entry, tak BW langsung merudum PV aku...susahnya nak statik.. Bukan senang kan nk kekalkan statistik kalo x bW..gitu lah kalo blog picisan ni...kalo pemes blog xkira update ke tak, memang org terjah jer..Adoiyaiii...esok2 lusa lah aku BW korg balik yer..Masih mood cuti ni..Esk amik AL sebab pengasuh Arfan cuti.huhu..Mujur cuti aku msh banyak ... Banyak jugak GA yg ak belum join..Arghhhh..tensi..

p/s: sampai ke sudah xde reply dri sponsor pasal menang GA tu...Perlu ke i report kt penganjur? huhu

8 comments:

norhasnizakhalid said...

biasalah, ada pasang surutnya berblog ni... mama pun ada mengalami masalah yang sama

arysha_fayyadh said...

Assalam sis,
he3 besala kan3...
jgn isau2 nanti iols slalu terjah blog uols yer he3

Unknown said...

huhuhu...saya punya lagi merudum terduduk hehehe..

Safirul Amar Bin Hj. Azmi said...

asalkan masih ada info yang berguna di dalam blog kita sudahlah..untuk rujukan kita juga di masa akan datang...

ada orang, blog pun takde...:)

Engku Muzahadin said...

Turun naik tu biasa, jangan putus asa k... ;)

Unknown said...

rehat2 dulu kak..
nanti bls dndam abis jalan smpai lenguh kaki
heehehe

Norihanyusuf said...

Tak menang tangan kalau nak join semua GA ni, banyak sangat.

Unknown said...

samalah kak. saya pon kalau x bukak sehari blog memang PV jatuh menjunam. kena usaha lagi la nampaknya :)
u can do it kak.