Tabung

29 December 2014

Cuti Hari Isnin

Hurm..Dh lama aku tak update kat blog ni..Bukan saje x update, ak jugak dh jarang blh on9.. nama je pakai smartphone tp xblh nak on9.. bukan apa..sejak anak dh makin besar ni, aku memang xde chance langsung nak pegang henpon..Dia je konker..Aku sentuh sikit je dia dh tarik da..So cbe ckp cmne nak buat?
Nak suh aku bli tab utk Arfan? hmm xpyh la..membazir je...

Arini aku cuti..Pengasuh Arfan kena denggi la plak..aku xthu lah bape minggu plak dia amik cuti..aritu husband dia yg kena skrg giliran dia plak..aku jugak yg pening.. akhir2 taun ni nak simpan cuti pon xblh.. Esok tpaksa la bwk Arfan masuk opis lagi..Jumaat lepas pn dh bwk opis sbb pengasuh demam..Aku xthu cmne nak buat.Mujur bos aku jenis okey..bawak anak dia trm je..cme tu r ..aku rsa x senang sb tkt org x senang..huhu..Apa pon , ada hikmah setiap yg berlaku kan? 

Aku nak update pendek je ni..Ingat nak taip panjang2 kat opis best sikit..Dlm draf dh ada pic Arfan nak kasi tacap sikit2 hehehe...

Ok lah..bosan lak petang2 ni..Arfan tido.kalo x, jangan harap ak blh update ni.hehe..Baru siap lipat kain.fuuhhh..




p/s ; semoga tiada gelombang ke 2/3 lagi lepas ni.kesian mangsa2 banjir tu nanti.


11 comments:

Unknown said...

kena cari jugak la kot pengasuh yang boleh jaga time pengasuh sebenar tu cuti..Tapi kalau bos ok tak pe kot..

drshikinzainal @ ekin said...

Owh..patutlah lama x update.
Kalau nak tggu anak tido slalunye dah penat kan?
Anak-anak saya x berani nak pgg fon mama dia.
Memang depa takut...mama dia ni garang.

drshikinzainal @ ekin said...

Ye lah..harap banjir cepat reda.
Ni penang pulak baru ribut.
Mashaallah.

Unknown said...

tenk singgah blog fizi :)
#prayforpantaitimur

SukaSedap MY said...

amin . semoga dipermudahkan segala urusan pada sesiapa yang menghadapi musibah banjir ni

Safirul Amar Bin Hj. Azmi said...

Mila bagus belikan gajet khas utk dia...ambil yg made in china rm 150 -rm 300 pun tkpe...boleh masukkan videk kartun mengaji...abc..dn pembbelajarn yg lain. Bdk2x cpt blajar ..

Blog Santai said...

Selamat tahun baru Mila...

Unknown said...

Salam kenal awak~ :)

Anak IbuAyah said...

Ohh Arfan dah dapat masuk taska kan kan, mungkin itu yg terbaik..

Daus Redscarz said...

Bebudak zaman skrg ni.. henfon semua dia nak kongker, lepas abis dia punya ambik mak dia punya, lepas mak punya bateri abis merengek pulak.. haha..

Nina Mads said...

kesian pengasuh tu.. harap2 cepat sembuh nanti kesian budak2 yg dia mengaduh tu.