Tabung

09 August 2015

DIY : Mitten Baby

Skrg ni kan macam dh ketagih plak nak jahit barang baby..Tp nak buat dalam keadaan skrg ni memang takde lah...InsyaAllah projek DIY ni akan berjalan selepas aku habis pantang..Semoga jalan aku dipermudahkan nanti..Hehehe...


Rugi plak rasa sebab tak terpikir benda ni masa awal2 dlu..Kalau tak, boleh aku siapkan untuk anak yang bakal lahir ni..Semua projek DIY..Mesti aku kagum dgn diri aku sendiri bila tengok anak pakai kan?? hehehe...Takpelah takde rezeki anak aku...Aku dh buatkan barut dan bedung tu kira ok jugak lah kan untuk dia..Hihi ( Ayat sedapkan hati sendiri )



Ni sebenarnya try and error je..Alhamdulillah menjadi jugak..Size tu sebenarnya aku agak2 sendiri je sebab xtahu nak buat besar mana...So bila dh ada sample ni, aku dh boleh agak la nanti nak buat size mcm mn..Kena besarkan sikit la..Sebab yg aku buat ni mcm ngam2 ngan jari baby je..Kalau baby bambam, dh x muat..Hihihi...


Aku dh plan nanti kalau dipermudahkan nak buat beberapa jenis sarung tangan samada getah, contoh spt kat atas atau bertali.. Bagi pilihan pada pembeli..Arap aku mampu buatlah hehehe...Berharap jugak anak bakal lahir ni tak banyak ragam..Hikhik..Kalau tak, cmne nak tumpukan pada projek ni kan? hehehe....

Aku akan buka order pada bulan Disember 2015, InsyaAllah...Jika dipanjangkan usia oleh Nya :-)

Doakan aku mudah bersalin dan jalan untuk aku kembangkana bakat jahitan aku ni ye..terima kasih.

7 comments:

MOMMYLIN said...

time preggy rajin menjahit... gegirl kot ni... ihihih

Puteri Kenari said...

cantik.dah boleh buat untuk anak sendiri, alhamdulillah...moga Mila muda bersalin nanti ya...Aamiin...

Mar Mansor said...

sarung tangan bergetah ok juga mila..

Asha Lya said...

Ok juga tu dear..pelan2 kayuh insyallah msti boleh

aliyahaznin said...

pandainyaaa...tak payah beli daaa.. :)

Tips Hadapi 7 Hari Pertama Bersalin Ceasarean

adianiez AIDA said...

in shaa Allah semua ok utk mila ye.
berdoa aje agar dipermudahkan jalan bersalin...

aeinnamusa said...

rajin sgt mila!