Tabung

12 October 2011

Photo Competition From Annas Easkey

hi korang....kalo dh tgk tajuk mesti dah tahu kan pasal ape aku nk tulis ni.hihihi...

baru jap tadi aku terbace kat blog si annas ni..alaa...photographer yg terkenal, curlass tu lahh..sape x kenal kan...ish..korang ni..xkenal ke??jurukamera yg tukang amik pic masa kawen memey n norman tu weii.. ni jurukamera terkenal weii..korang nih mmg rugi tau xkenal beliau..hihihi...

okey3...berbalik pada tajuk...aku nak join contest yg dia buat tuh sambil2 aku pomot kat cni kot2 ade yg terlepas pandang, jom lah kite join reramai..dia nak 300 pertama je..selepas angka 300 dia kabo dh xnak layan..so cepat2 weiii...adiah best gak la..ade yg sponsor..adess..tp kan kalo aku masuk, korang nak ke tolong like pic aku nanti?kihkih..muke xcun gni...korang tahu ape theme yg si annas ni buat??eh..eh..xtahu plak...hehe..dia suh amik pic pasal "EMOTIONS".. korang tahu tak ape maksud tuh??aku ni bukan pndi bergambar sgt pon..yg aku tahu bile depan kamera kena sengih nampak gigi ke tak tu belakang cete,kihkih.. agak2 tu dikira emotion "HAPPY" x?hikhik..kang salah theme malu plak aku kang ...camne ek..ade sape2 nak tlg aku x?ahaks..

korang boleh lah masuk link ni ...korang tgk la sendiri syarat-syarat dan jugak adiah nye...eh jom la wei.. jgn lengah2..kang korang xsempat join..aku kalo xsempat tu.kire xde rezeki la.hikhikhik....jom kite terjahhhhhhh...


P/S: KORANG TOLONG LIKE PIC "CONTESTANT 11" ..tu pic anak buah aku..dia time demam tu.. tlg like yer..kerjasama anda diucapkan terima kasih...thanx.....arap2 ade rezeki nak tunang ni.hahahaha...jauh berangan..

1 comment:

Ain Zulaikha said...

hehe sama lah nak bergambar tahu sengeh2 he ehehhehe annas mmg glamour.