Tabung

24 October 2011

PREMIUM BEAUTIFUL

oh premium beautiful...ko mmg mahal...ko mmg kegilaan ramai wanita..oh premium beautiful..huhu..


sakit la pakai benda alah ni...sakit pinggang...adoi..camne nak buat ni..lenguh gila rase..huhu..kalo mkn terlebih ckit kan mmg akan mengundang sakit pinggang dan hidup tak kan selesa..nak duduk, nak berdiri seme x kena.. nak cntk punye pasal...adoi.smpi bile mampu ku bertahan..sakit oh sakitnyaaa (versi nyanyian ye)..hahaha..

ada sape2 tahu cmne cara pemakaian yg betul? aku tkt slh pakai je ni...dh nak masuk 2 minggu aku pakai ni.. arap2 ade lah perubahan pada perutku yang comel ni ye.hehehe...


Jom kongsi2 pengalaman pakai benda alah ni meh.

1 comment:

Syafiq Isme said...

premium ni apa ? hish x faham lah perempuan ni hahahhah. eh eh !
hey i ada buat entry pasal perempuan.btw btol ke perempuan mcm tu ? pretending ur self as a girl lah.hehe

http://bubblechezz.blogspot.com/2011/10/assalamualaikum.html