Tabung

25 January 2011

Blog Cabuk

hehe..... ntah ape2 kan belum mula dah gelak....
saje rini petang2 yg dingin....nak cete pasal My Blog..
Kalo xsilap...blog sy dah cecah sebulan kot....
dan saya berbangga dengan pencapaian yang sy dapat...
58 pengikut setia...
walaupon blog saya x best...penuh ngan luahan ati jer...
xmenarik kot kan...tp dikira berjaya lah tu leh kompul byk tuh...ahakss...
akan ku terus berusaha untuk membaiki ape2 yang kurang pada blog ku ini....
hopefully korang semua boleh support k....
sebenarnya...sebelum aku ( ambil feel ) menceburkan diri ni...
aku xpernah pon terpikir suatu masa nanti aku akn ada sebiji blog ( btl ke? bantai lah )
sebab kalo korg nak tahu...aku ni bukan reti pon nak olah2 ayat.hehe...kalo korang bace ayat2 aku dalam setiap entry pon..mesti korang leh tahu kan gaya org pandai buat karangan ngan x pandai..
( tapi SPM aku subjek BM tetap A1 k) hahaha....xde nada2 riak disitu...hakhakhak...

suatu hari tu, si kawan aku ni mintak aku bace blog dia...dia suh aku klik natam jadah ape ntah dalam blog tu
aku bukannya tahu sgt..aku x amik pot lgsg eh.haha ..sory yer comel..
then suatu ari tu jugak aku ade tumpang tido umh dia bersma budak ni ..masa aku ngah bosan2 tu aku nmpk dia ni sebok duk oter blog dia...dalam hati aku ckp "mende lah minah ni buat, bosan je aku tgk"
hahaha riak2 xpuas hati di situ yer...

then, masa di opis lak...kwn2 opis aku duk sebok beli brg2 spt bju baby kat blog jugak
(ish xhbs2 blog je kejenye, bosan larrr)
lama2,aku pon dok terikut jugak ngadap benda ni...aku jadi silent reader jer beb masa tuh...
agak2 berbulan gak r aku bace blog diorg2 ni.....
aku penah cete sal cmne aku terjebak kat entry ini *sile bace kalo berminat*

pas tu..cam terdetik kat hati nih....alangkah bgs kalo aku pon ade blog...
senang nak komen2 org.hehe....tambah2 kenalan..... *galok dictu yer*
Then sekarang tertubuhlah sebiji*lagi* blog Cammy Lia yang comel...
Kahkahkahkah....
so skrg ni, aku nk ambil kesempatan nak ucap terima kasih lah kepada sesiapa jer yang terlibat secara lgsg atau x lgsg di dalam pembikinan blog cabuk aku nih...arap leh la tmbh byk kenalan lagi pasni...


salam sayang dari,

cik cammylia yang comel
sile jgn muntah.....blink2

1 comment:

Unknown said...

selamat berblogging.. :)