Tabung

24 May 2011

Nikmat Pemberian Allah

uishh....bersawang da blog ai yer..sorry la sape2 yg singgah cni asyik bace entry yang lama je..sebenarnya aku just BW je..xde idea nak share ngan korang mengenai apa..sebab tu nampak entry berhabuk tanpa penghuni baru ..hehe..arini aku gembiran sangat-sangat dan bersyukur la..tak sangka doa aku dikabulkan oleh Allah. Walau x seberapa jumlahnya..tp Alhamdulillah ..leh wt tampung kehidupan aku untuk hari-hari mendatang..


arini company aku ade buat majlis anugerah pekerja cemerlang..hikhik..cube korang teka aku dapat ke tak anugerah tu.ce teka ce teka...tererrr la kalo leh jwb..aku happy ni :-) ...senyum xputus2 haha.. okeyy aku tipu tu...arini ade jugak pelancaran kempen Senyum kat company aku ni...uishh....memang makin lebar la senyuman ku dan juga kawan-kawanku yang terpilih tu hehe.. x sangka kan..usia kerja baru 3 tahun lebih dah di iktiraf dan dihargai..syukur..Terima kasih tak terhingga sekali kepada bos lama aku la sebab dia la aku rasa nama aku tercalon kot.ahaks..Thanx yer bos..




Masa nak nek stage tu ketar gak.hihi...pakai heel takut tetibe terpeleot plak...masa duk dengar bos besar berucap kat depan, aku lak duk mikir cmne kalo aku terpeleot depan2 org rmi tuh..adess..mcm2 pkiran buruk yg dtg menerpa.hahaha..sengal betul kn..bila dh turun stage tu..fuhhhh..lega.tp segan gk sebab takut ade yg perati aku berjalan.hahaha... ( td kena tego sebab xpakai kain dalam, masa berjln atas stage nampak tiang 2 btg ) malu plak..settle terima anugerah..then sesi bergambar..cmne lah muka aku lam gmbr tu.. ades xsabar nak tengok hihi..harap-harap cun la weh...kihkih...lepas ni ntah ade lagi x peluang untuk terima anugerah tu lagi..kalo bos baik hati insyaAllah aku akan dapat lagi..tp memakan masa la kot :-) pape pon aku bersyukur atas nikmat yang diberikan..

Dulu aku selalu alpa..sekarang ni aku nampak da slow2 Tuhan bagi aku rezeki lepas aku dh mula sedar kesilapan aku..Dan aku harap aku xlakukan lagi kesilapan seperti dulu tu.huhu...Harap Tuhan akan tetapkan hati aku untuk terus beramal dan bukakan pintu hatia ku sehingga akhir hayat aku..


Kepada rakan-rakanku sekalian..sekalung tahniah diucapkan untuk korang..semoga lepas ni lebih success dalam melakukan kerja yer :-)







notabuluketiakwangi:mlm ni pindah umah :-)

No comments: