Tabung

25 May 2011

Penukaran Nama Dan Jantina

Mengucap panjang aku mendengar berita di radio pada petang kelmarin mengenai seorang LELAKI yang membuat permohonan di Mahkamah untuk menukar jantina serta nama beliau kepada PEREMPUAN.apa nak jadi dengan manusia sekarang ni..Aku rasa dia bukan KHUNSA..cuma dia kata dia lebih cenderung kepada perempuan.Mana boleh sesuka hati mcm tu..dilaknak lah ko nanti weh..xtakut ke??nauzubillah.. macam-macam betul dunia skrg ni.mcm mana x jadi mcm-mcm malapetaka..hadussss...



Kebetulan plak tadi ada terbaca dekat blog encik nakal pasal benda ni jugak..Minta-minta benda tak diluluskan..Yang lebih sedih, boleh plak pihak Hospital izinkan dia buat pembedahan..Apa reason yang kukuh? Tak kan sebab dia cenderung kepada wanita, terus nak ubah alat kelamin dia tu..Suka-suka je mcm dia plak yang jadi Tuhan nak ubah-ubah ciptaanNYA...ish..xtahu la aku nak komen apa pasal benda ni. betul2 aku rasa sedih sangat-sangat..Minta-minta dijauhkan semua benda x bermoral ni daripada keturunan-keturunan aku kelak..Dah la benda ni terjadi kat negeri kelahiran aku..malu betul..nanti mesti orang pandang serong je..Yelah cakap orang pantai timur...tp buat benda mcm tu..xsesuai langsung..Janganlah pihak hakim kat mahkamah tu benarkan yer..kalo tak ngan korang-korang sekali kot kena tanggung dosa yang lelaki tu buat..


Kalo korunk semua tengok lah kn..pic LELAKI ( coming soon perempuan ) yang terdapat di blog encik nakal tu...alahai...kalo kulit cantik, tulus mulus xpe lah jugak...ni tak aku tengok berkerutu je...xlawa langsung.memang xsesuai lah jadi perempuan..aku cuma skrg ni terpikir..cmne lah penerimaan keluarga budak tu..diorg rela ke..ade tentangan ke tak ek.sebab xde plak dia sebut lam berita tu pasal keluarga LELAKI ni.kalo aku lah kan..sedihnya lah ade anak mcm ni..betul2 buat mak ayah terpaksa tebal muka, tanggung dosa dia sampai bila-bila ( aku rasa la kn, tp mujur dia lelaki..kalo perempuan memang ayah kena tanggung dosa tu kan selagi x kawen ) Tak de ke orang yg bagi kaunseling kat LELAKI tu ek? Cmna leh pihak Hospital membenarkan benda ni berlaku..bodohnye la...Aku rasa betul2 sakit hati dan marah dengan pihak2 yg menyokong LELAKI ni..




Korunk2...arap korunk2 xde lah yang jenis mcm ni yer...kite bersyukur la dengan kurniaanNya..jgnlah kita nak menyusahkan kedua ibu bapa kita sepanjang hayat mereka..Berdoalah kita semoga benda ni xkan berlaku pada masa-masa akan datang..Dan semoga LELAKI ini diberi petunjuk kembali ke pangkal jalan..




notabuluketiakwangi : aku dh pindah umah baru.hikhik..doakan aku kekal lama kat cni yer..hahaha

No comments: