Tabung

18 September 2013

Ishhh tekanan nye lah kalo selalu mcm ni..

aku ni kan x suka betul kalo org jenis memaksa ni..ko tu dh la xde kaitan dengan aku kot..org luar.bos aku pon xde sesibuk mcm ko nak arah2 ak buat keje..ak dh buat keje aku, aku dh cete kat ko yg benda tu memang dh deal pon, ko plak nak arah aku buat lagi benda yg sm..sengal tahap cipan ke ape? ak memang dh lama x berkenan dgn ko ni mr kelly oiii..

bos aku india jugak tapi dia sangat baik, xde pon pangai mcm ko..pelik btl lah..ko ni memang manusia x sedar diri kan?? aihhh..marah betul aku ni.haha...seyes weii.memang ak tgh marah ni..xpuas hati..bila org yg xde kaitan dlm hidup aku tetibe nak mengarah..ape kes..

eh2, korg mesti pening kan, ak ni duk cete pasal ape..hahaha..tetibe je membebel mrh2 je kan...kihkihkih..bajet garang lattewwww...xdelah gni, aku ni kan PA..xtahu lah korg penah x tahu keje ak ape sblm ni..hehe..so ape2 pon memang org akan melalui aku kalo nak buat appointment dengan bos kan...

Aku memang x kisah pon, kalo org nak call tanya kelapangan bos..sebab tu memang tugas aku..kacang je pon tugas tu kan..tapi ada mamat sorg ni..dari sykt ME** ni pangai dia memang mengada2 sangat...mcm dia tu pangkat besar gila...suka sgt bile kol nak sound2 bos aku bila ak ckp bos meeting..siap ckp busy sngt ke org kerajaan ni setiap kali i kol meeting jer..pukul berapa habis meeting..dh tanya ak, mestilah ak xtahu..so ak jawablah...saya xpasti lah encik ******...dia cakap nanti dia nak call lagi..arghh stressnyaaa...ko ingat dia main2 ke? memang dia tepon balik weii...ak mls btl nak angkat..kdg2 aku biar jer...bila bos xde...


kalo dh sll kol kan, so terpaksa lah angkat jugak...bila dh angkat..dia siap marah2 lagi...tanya nape susah sgt nak pickup call...pagi ptg saya call xde org angkat..dh ko kol selalu sape tak nyampah, tol x?? aduiii memang merana aku wehh melayan dia ni sorg..mujur lah dia sorg je yg pangai mcm ni..kalo lah ramai yg nak jumpa bos pangai sama mcm dia, mau mereng kepala aku nak melayan..Hahaha..Korg ingat bos ak suka dia? bos aku pon menyampah tau...kadang2 bos aku yg cakap, nanti sy kol dia balik...bukan ad benda penting pon..kdg2 just nak check surat, tanya benda2 bukan urgent...mcm org nak layan surat dia sorg..bod** betul...haih...

korg tahu, aku siap boleh hafal no opis dia..punya lah nampak sgt dia sll kol kan..entry ni keluar pon sbb dia baru je lepas call tapi ak ignore..hahaha..tu lah sape suh buat bangang ngan aku..ak dh bg date utk ko present pahtu nak bantah suh ak confirm ngn bos..dh tentu2 date tu memang bos dh cnfirm..kalo x cnfirm, ak xde plak bg ko date tu pandai1 sndiri.adoiii lah......tgk dh panjang jela2 plak aku membebel sbb ko..hahahah...bagus jugak kn, akhirnya keluar gak 1 entry...hikhikhik.....



**rindu si kecik**

No comments: