Tabung

14 March 2014

BermulaLah Tugasku

Alhamdulillah....korg kn tahu ak salah sorg pemenang GA yg dianjurkan oleh mialiana. Sponsor untuk Ga ni adalah mybeautyherbs . Dorg pilih 40 pemenang untuk GA ni dan syukur blog aku terpilih..Kami diwajibkan untuk mereview ( ad ke ayat bi cmni?)  produk daripada sponsor tersebut iaitu produk untuk kurus dipanggil SlimFast Diet ( Back Into Shape)...Kami diberi 1 kotak produk Slimfast Diet dan dikehendaki minum selama 10hari..

Aku baru je pegi amik produk tu pagi tadi kat pejabat pos...Sepatutnye dh smpi 2hari lepas tp aku xde kat umah..Smlm aku nak g amik tapi kereta aku kena blok plak masa parking..so xblh nak keluar.Mujur lah Pos Laju bukak arini..Kalo x, lambat lah aku nak minum produk ni..Tp mujur masa agak panjang yg diberikan oleh penganjur..GA ni bermula 11.3.2014 -31.3.2014..

Arini dah 15.3.2014..So aku ada masa lagi 16hari untuk aku review pasal keberkesanan produk ni..Smsa menjawab form yg lepas aku cakap ak nak kempiskan perut sbb selepas bersalin perut aku sangat geleber dan buncit..Mujur terpilih..Kalo btl elok blh continue lps ni..Hehehe..Alhamdulillah..Semoga aku berjaya menjalankan tugasan yg telah diamanahkan pd aku ni..Korg doakan ye ak dpt sempurnakan projek ni then dpt masuk ke peringkat seterusnye..Hehehe..caiyok2 untuk diri sendiri...

P/s : Pray4MH370

4 comments:

Sheila Salim said...

Assalamualaikum kak, alhamdullilah. murah rezeki.. selamat pagi, sheila singgah sambil klik tabung sini ~~~

SNM said...

Cewahhh...macam ala2 duta produk pulak.
Hehehe (^^,)

norhasnizakhalid said...

salam petang, mama singgah sini.. semoga berjaya dengan mereview produk itu ye..

Daus Redscarz said...

mcm mana? dah brapa hari dah minum?
saya baru masuk hari ke 3..


#done follow sini..