Tabung

17 June 2013

My Hero After 26 years old - HUSBAND

Selamat pagi ...

Hari ni kite bersua lagi..Baru lepas tidokan Arfan..Sepatutnya cammy anto Arfan ke rumah pengasuh arini, tapi cammy xsanggup la nk berjauhan...Cammy ada masa beberapa hari je lgi sebelum masuk keje..In Shaa Allah arap esk ada kekuatan untuk hantar Arfan ke sana..Kesian bile tgk muka dia..Walau dia tgh senyum pon still rasa sebak..Hanya yg bergelar Mak sahaja phm perasaan yg cammy rasa skrg..

Masih tak terlambat kn cammy nak ucapkan selamat hari bapa kepada semua yg bergelar bapa di atas muka Bumi ni..Semoga kalian boleh menjadi seorang bapa yg bertanggungjawab, menjaga keluarga dgn sebaiknya...Cammy juga ingin ucapkan kepada husband cammy Selamat Hari Bapa Hubby..I Love U Forever n ever...Semoga B boleh menjadi papa yg bagus untuk Arfan..  Kami berdua syg papa....

Arini Arfan hantar papa p keje kn? hehehe...Lepas ni ntah bile lagi kalo Mama dh masuk keje nanti mmg susah la Arfan ada peluang nak knl opis Papa ( ececeh mcm Arfan tahu je tu opis papa ke ape..haha) Boleh plak otw nak balik tadi Arfan nangis bagai nak rak...Puas da Mama nyanyi, buat bunyi mcm2...dodoi kan dia..tapi menjadi jugak..Papa je lh kn anak papa tu kalo dh nangis, bukan boleh pujuk da kalo dia dh lapar nak susu..hehe...Mama nak drive pon x tenang bile anak dh melalak mcm tu...Mama pujuk dia pon dh x jalan da..hehe..Arfan2...ikut pangai sape tu yg x sbr ye?? papa ke mama?? ahaks..

Papa,
Taun ni anniversary pertama kite, Arfan adalah adiah yg tidak ternilai yg kite ada...X sangka kan rezeki kite Tuhan bagi awal mcm ni..bersyukur sgt..Tak semua org bertuah mcm ni...Ada yg bertahun2 kawen pon, masih berusaha smpi skg..Eh, Mama ke Papa yg subur sgt ni..kihkih..Tuhan dgr permintaan Mama nak baby secepat mungkin...Papa ingat tak masa hari Mama buat test pregnant tu? Papa thu x banyak mane Mama beli PT sebelum kite tau yg Mama pregnant? hihi.. Excited punya pasal kan...

Alhamdulillah Tuhan x duga mama teruk sgt semasa di awal kandungan..Mama x alah teruk..Mama boleh buat keje berat...Mama boleh angkat berat walaupon usia kandungan masih awal..Tuhan memang tlg kite kan B...DIA tahu apa yg terbaik untuk makhluknya...Mama sgt happy sepanjang kehamilan..Alaaa gaduh ckit2 tu adat la kn..Mama dh mintak maaf dgn Papa kn kalo Mama salah? hehe..Papa ikhlas x maafkan Mama?? Maaf tau...jgn ada dendam dlm hati tu :-p ..Papa cuba tunaikan segala keinginan Mama semasa mengandung...Padahal Mama pon x tahu tu mengidam ke atau mmg saje Mama jenis mkn banyak..Hahahaha...Tapi ALhamdulillah...Mama xde la mintak yg pelik2..semua yg Mama nak Papa mesti dapatkan..Anak kite kuar xde lah ngences jer.hehehe


Pastikan pengalaman Papa  melihat Mama semasa melahirkn Arfan sentiasa tersemat di minda yer..Mama nk papa hargai anak yg mama lahirkan untuk papa tu...zuriat papa...hasil dari cinta kite selama 6tahun ni...Semoga kite dpt didik anak kite dgn sebaiknya..Pastikan Papa jadi Papa yg terbest untuk Arfan..Jadikan kekurangan yg ada pada Papa sebagai kelebihan yg xde pada org lain :-)
2 hero yg aku cintai





2 comments:

Suria Lekatlekitgurl said...

cuak tak masa asben temankan kat LR. asben saya muka cuak masa tu.. dia sendiri tak tau nak buat apa.

Cik Cammy Lia said...

Husban cammy ni xde perasaan..huhuhu..layan je..mcm xde pape...