Tabung

24 June 2013

Pengubat Hati - Safiy Arfan

Selamat pagi,

Arini cammy bersiaran dari opis..Semalam dh masuk keje..Sekejap btl rasa cuti 3bulan..Dah habis..Klo org len cuti bersalin rasa mcm lama je.hehe..Arini dah 4 hari hantar Arfan ke rumah pengasuh..Alhamdulillah, dia x byk ragam..Pengasuh pon senang je jaga dia..Lepas nyusu je tido balik..Hati cammy pon xde lah risau sgt..In shaa Allah pengasuh tu jaga baik2 je mcm anak sendiri kot..Sebab dia pon ada anak umo 2 dan 3 tahun..

Td anto Arfan dia tido lagi..Dengan x menyusu langsung..Biasa nangis kalo nak tido x nyusu, arini baik plak dia..letak dlm car seat, cammy drive..tgk2 dh lena..Dah smpi umah pengasuh pon masih xnak bukak mata..Cammy nak bg susu pon dia xnak..Cammy kacau2 pon dia xlayan je..Last2 dgr ada budak menangis, baru bukak mata..Tu pon x sepenuhnya, pejam balik hehe...Cammy sua nenen pon buat dunno jer..ish3...Jgn lah dia xmo susu badan lepas ni dh la..menangis x berlagu la cammy nanti..

Niat sebenarnya mmg xnak balik FM tp bile dh pengasuh jaga, terpaksa jugak bg..sebab cammy xde simpanan susu bdn..Belom beli lagi pam..Tahu jelh harga pam mahal sgt, xmampu cammy nak beli..huhu..Beli yg murah, x sesuai plak..susu xnak kua..huhuhu..mcm2..Tak pelh, ajar masa Arfan kat umah pengasuh je FM..kalo cammy ada, memang cammy bg DF jer..Lagi rasa makin syg dkt baby..hehe..tgk muka Arfan smbil isap susu tu, rasa damai sgt hati...melonjak kegembiraan pon ada jugak.hehe..sambil2 tu boleh cium2 dia..cium byk kali pon memang kepuasan tu xpnh ada..makin di cium makin rasa x puas..hahaha...rakus x?

Dia lah pengubat hati cammy masa skrg..Kalo bad mood dgn hubby, dia lah yg gembirakan cammy..senyuman dia mencairkan kemarahan hati seorang mama..hehehe...senyuman yg sgt comel....comel dan hensem..ahaks...


Pelbagai ragam



5 comments:

Hafizah said...

comel sgt arfan...tembun tol pipi die!

Cik Cammy Lia said...

mekasih sis :-)

Dee said...

comelnya dia..sis..

kek tu kan..amy sweetdarling dapat sponsor dari http://sawsawlady.blogspot.com/ maybe u boleh tya dia beli kat mana..boleh je makan..kami potong kek tu belah skirt dia yang belakang..sket2 tarah..hahaha..

Azian Elias said...

Assalam..

salam kenal..

masa memula menyusukan anak, tiap malam akak bangun pukul 2 3 pagi untuk pam susu badan.. akak tak guna pun pam yang letrik.. pakai yang murah je. pam pakai tangan je.. agak penat tapi puas hati sebab anak tetap susu badan..now dia dah 16 tahun. hee.. anyway.. congrats sebab mau bf anak..

Suria Lekatlekitgurl said...

saya dulu pun pakai pam tangan yang murah je. lagipun saya pam sebab kadang2 jadi bengkak susu.. sakit. saya tak keja.. jadi senang nk BF.