Tabung

18 June 2013

Sedihnya Nak berjauhan Ngan Arfan

Selamat petang...

Adoii..ni kali ke dua terpaksa taip...tadi elok2 dh panjang menulis boleh plak terpadam...gile btl laptop ni tau...sakit ati....ish3....

Baru lepas tidokan Arfan..Arini dia merengek je..mcm tahu2 nak kne tinggal..Esok cammy nak try hantar dia ke umah pengasuh..Isnin dpn cammy nak masuk keje da..So kne hntr awal nk tgk dia blh serasi ke x...Harap Arfan baik2 je kat ctu..

Anak Mama Arfan,

Maafkan Mama ye sebab xdpt nak jaga Arfan lebih lama lagi..Mama kne keje syg untuk bantu Papa sediakan keperluan untuk Arfan jugak..Mama harap anak mama paham nape Mama tinggalkan Arfan dgn org lain yer...8 jam je sehari..Lepas tu Mama akan jaga Arfan balik...Lepas ni masa untuk kite bersama memang singkat...Mlm2 Mama akan cuba gunakan masa itu sebaik mungkin menjaga Arfan, ajar Arfan..Borak n Main2 ngn Arfan ye...

Mama tahu anak Mama memang Gud Boy...Anak Mama memang dgr cakap Mama kan?? Nanti kat umah org, Arfan kena jaga diri baik2 tau, kena pandai bergaul dgn kwn2 yg lain jugak..Anak Mama xleh cembeng2...Anak Mama kan lelaki...hihihi..Mama syg Arfan..itu Anak Mama kne tahu yer..Mama akan ambil Arfan secepat yg mungkin yer lepas Mama habis keje..Nanti mesti Mama rindu gelak tawa anak Mama yg hensem ni...Mlm baru boleh tgk senyuman Arfan yg comel tu :-)

Ape lah Mama ni...tgh menaip pon nak sedih2...Arfan bukan duk selamanya dgn pengasuh tu kan..kejap je 8 jam je..Yelah syg...Mama xtahu la..bile tgk muka Arfan..rasa sebak je,bile teringat xlama lagi Arfan org len akan jaga..Harap pengasuh Arfan blh syg Arfan mcm Mama syg Arfan..Mama xnak ada org len pukul2 / mrh Arfan..Mama harap anak pengasuh tu x kacau Arfan la..


saya hoppers..hehe..


1 comment:

~MommyAida~ said...

alahai syahdunyaa..be strong mama..everything will be fine..Arfan msti fhm pny..Arfan kan gud boy.. :)