Tabung

18 September 2013

Kadang-kadang sweetttt tangatttt



Auuuwwmmm...eh lom ape2 dah mengaum je kan.. hehe...no idea sebenarnya nih..tapi paksa jugak menaip..Tadi bace blog sepet..kalo bace blog dia mcm best je..x bosan..ayat2 dia selamber..mcm borak2 biasa..xdelah skema sgt..acanoorrr...ak xde gaya nak buat mcm tu..huhu...

Pahtu bace blog k.filla plak...ni seme geng2 dia lah jugak..gaya2 ayat mcm org tu ad sebelah je..bace nak tergelak je..nak dush diri sendiri lah, tampo lah ape lah..cete pasal anak, pasal laki..oh bahagianya dorg kan..

si ceera pon sama...kakak si sepet..hmm...aku je jarang sangat cete pasal laki..xtahu lah nk cete pasal ape..bg aku kalo benda2 kecik xpayah cete lah..tapi ble bace blog org len, sekecik2 benda pon dorg cete sb tu blog dorg best..blog aku hambar je.hahaha..dah tu pemalas yg amat nak uplod pic, memang lah x laku blog ko..xde org nak dtg..tol x..sebab org biasa suka tgk pic..mcm aku lah tu..hehehe..

sorg lagi geng dia..ella wonderland tuh..dlu cecitenye mcm org x berduit lah kan..skrg dh beriban2 duitnya..tiap2 tahun asyik melancong je kan..jeles aii..hehe..nama pon dh blacklist cmno nak lancung2 nih..kiki..xpelah rezeki korg kan kak...doakan rezeki kami plak pasni..hehehe...

Eh, apesal pc kat opis aku mcm ni ek...dia mcm dengki je xnak kasi ak update kat opis..aritu lain, xleh nak klik2...arini plak..dh byk plak function yg xde...xleh nak justify, xleh nak pilih font, size font, serba xde button wehh..apesal hah jadi gtu?? mujur je boleh menulis..gila betul..xphm aku....tensi mak hencikkk kalo gni..lagi lah buat mak hencikk malas nak hapdate kalo gni cetenye..huhuhu..



Note : nuff ak ble lah nak penuh ni....

No comments: