Tabung

18 September 2013

Panggilan Temuduga

Aku happy gila ble bace surat tu..Panggilan temuduga katanya...bukan untuk aku, tp laki aku...tahu tak, laki ak ni memang susah gle nama dia nak nek kalo ape2 intebiu.. sebab tu ble dpt yg ni..aku semacam x percaya..walaupon gred rendah je, xpe..kita mula dari bawah dlu kan...itu pon rezeki jugak..bkn sng nak dapat, tol x?

24 September 2013, kat Kluang intebiu tu..Spital Enche' Besar Hajjah Kalsom kalo x silap..Ada sape2 yg sesama x dapat intebiu ni?? Boleh lah jumpa2..hehehe...Aku tlg teman suami je..Ak memang berharap la dia akan dapat jwtn ni..terpaksa PJJ Pon xpe asalkan dia dapat keje tetap..aku x sanggup da mcm skrg ni..keje dh la kontrak, pastu susah nak dapat cuti..asyik kena tindas je oleh orang atas..

Semoga Tuhan berkati temuduga laki aku ni nanti..korg2, tlg doakan sekali yer..xde ape yg boleh ak bls..hanya DIA jer yg akan membalas jasa korg tu yer..

Tapi pening gak, nak kne beli kasut baru, seluar baru..kemeja pon kena beli jugak..Yg ad mcm x sesuai je untuk intebiu..huhu...duit ujung2 bulan ni kan korg phm2 jelah ye..Hehe..so terpaksalah keluarkan simpanan yg ada..Simpanan tu pon dh xnmpk mcm simpanan da..sebab asyik bwk keluar je..Hahahaha..xpelah, untuk keperluan mendesak kan..kikiki....Itulah pengorbanan yg terpaksa ditempuhi dalam alam rumahtangga..ekekeke..

3 comments:

Nieyl said...

Alhamdulillah..semoga interview tu berjalan ngan lancar..=)

~MommyAqilMedina~ said...

Gud Luck untuk hubby cik cammy..semoga dapat kerja ni nanti AMin..

Qaseeh Tolia said...

Se0moga berjaya dan dipermudahkan..salam kenal ye..