Tabung

09 February 2015

Sakit ati plak rasa

Arini aku EL...terpaksa sebab sakit kepala pagi tadi..tak larat sungguh.huhu. penangan selsema x benti ni...Ingat dapat tenangkan fikiran bila duduk umah..tapi dapat pula sms daripada bos mengatakan esok aku kena ganti PA KSU..serius perkara ni paling aku tak suka..org bpsm ni suka sangat tau main tarik2 je PA yang ada.. PA bos dia sendiri taknak plak suruh jaga situ.Mentang2 bos aku jenis mudah, jenis xkisah.Haih..menyampahnya..

Rasa mcm nak sambung cuti je esok...Tp kalau x sakit rugi lah kan..ish geramnyaaa..xsuka..xsuka..xsuka.. aku dh la xpnh ganti tempat tu..mcm mn proses dia pon aku x pasti.hurmm...tgk jelah esok mcm mana..harapnya jadual KSU esok penuh..huhu..


Rasa sakit kepala bertambah plak..hehehe  

8 comments:

AMIIZAA said...

hehheheheh mila sakit kepala bertambah ya....kena jaga org lain tu yg tk best tu

Nurashikin ZA a.k.a NAZECK said...

Ganti2 tempat PA orang besau...
Huhu..sweating.
Hope everything goes well, Mila.

Fuza Musa said...

Ok p KLINIK.
MC :)

timm bill said...

sabaq bebyk la no..hihik..

Daddy Ziyyad said...

harapnya hari ni dah sihat :P

mama 3farhanah said...

sambung MC, hehehe

hainom OKje said...

Tempat orang, kerja orang, walaupun pun scope sama leceh jugak yek MH....sabo ajelah dah katanya cari makan MH

Nurashikin ZA a.k.a NAZECK said...

Macamana keadaannya Mila?
Memang ganti kerja tu ke?
Mila sihat ke sekarang ni?
Arfan macam mana?