Tabung

14 April 2016

Aku Benci Video Dera Budak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Allahuakbar.....Mengalir laju empangan mata aku ni bile terklik video org dera budak...Sakitnyaaaaa hati ni melihatnya....Aku rasa nak je p masuk dlm video tu tarik2 rambut dan terajang org yg buat tu.. Nape lah depa takde hati perut ye? Kenapa suka dera , suka dengar budak menangis ye??? Aku tak blh weiii..Aku hati tisu!!! Airmata aku non stop..Tu bukan anak aku, tp aku agak budak tu mcm besar Arfan.. Terbyg2 kalau org buat anak aku mcm tu, memang mampus aku kejekan org tu...


Semoga budak tu takde apa2....Lagi aku rasa sedih sgt bila dia suh budak tu tanggal seluar lepas tu aku x tahu dia buat apa...nampak mcm dia jolok bontot budak tu dengan rotan..Tp aku xpasti sbb dia blurkan video bahagian tu..Aku harap sangat2 budak tu xde pape....Geramnya hati ni Ya Allah...Aku menangis lagi..Aku rasa xmampu weh nak menulis..Aku rasa mcm nak menjerit rasa..Sakitnya tuh kat hati aku...kenapa lah depa share video tu kat FB..kenapalah aku terklik video tu...Hati aku sakit..sakit sangat2... Aku xblh stop nangis wehh..cmne ni...


Kenapa lah kejam sgt..Kalau rasa nak buat, meh cuba kat org tua tgk ko mampus ke tak..kenapa ko buat kat budak yg  x berdosa mcm tu...kenapa??!! kenapa hati ko hitam..Kenapa ko xde perasaan?? Kenapa??!! Kenapa??!!! YaAllah...Jauhilah aku dari berperangai syaitan mcm tu..Nauzubillah...Aku takut..Engkau peliharalah ank2 ku drp org2 kejam mcm ni..Dan Engkau selamatkan juga kanak2 di dunia ni daripada manusia2 kejam mcm ni...Semoga depa mendapat balasan yang setimpalnya..



8 comments:

Mar Mansor said...

ada tengok juga..memang rabak hati tengok

shalimar yusof said...

memg skrg xtgk ler video dera..xsggup...rasa darah bkumpul kt muka jee

Asha Lya said...

Sy lgila x sanggup nak tgk.kesian busak bukn dia taw apa2 pun kn

dalila said...

sy memang xleh tgk..xspi ati sgt..sedih rs..

Nadia Johari said...

taknak tengok..nanti trauma..huhuhu

Lisa Nurulain said...

sma la .. tk suka . budak lagi kot.. huhu kesian

QasehnyaRania said...

tak suka tgk tapi kadang geram je kalau tertengok

ni video terbaru ke ?

Nabila Syifa said...

sedih kan..