Tabung

17 November 2013

Baru balik dari Klinik

Dah bawak Arfan ke Klinik..

Mcm biasa lh doc tanya, kaki Arfan kena ape..
So aku jwb, aku xtahu..
Tetibe je jadi mcm tu..
Sebelum jadi mcm tu aku x perasan pon..
So doc tgk2, dia kate melecet..
Memang aku tahu kaki anak aku melecet..
Kalo gtu xpyh jumpa doc la kan..
So dia bagi Arfan ubat mata..
Aku??????? WTH bagi ubat mata..
Doc cakap ubat tu sesuai jugak untuk letak kat kulit baby..
Katanya sebab ada terkandung antibiotik..
Apa2 jelah doc..Iyakan jer..


Then dah 2 ari Arfan sembelit..
Aku x pasan pon sebelom tu..
Pagi tadi, masa nak mandikan dia..
Aku time sabunkan dia, memang selalu akan gosok2 bontot tu..
Masa gosok bontot, terasa benda keras..
Tgk2 taik dia melekat seketul kat bontot xnak kua..
Arghhhh..Anak aku sembelit upenye..
Sadis sungguh..
Pagi tadi masa nak kua umah, dia menangis..
Aku agak memang sebab dia sembelit.
Nak berak x lepas2..
Dgn aku2 sekali nk nangis..
Aku memang xboleh la tgk anak menangis sakit..
Adoiyaiii...laki aku kate gembeng..


Org laki ape tahu kan..
Ibu-ibu memang perasaan cmni..
Sensitip bila ank sakit..Huhu
So g klinik tadi, Arfan kne tembak ubat bontot.
JM yg buat..JM tu x reti upenya tembak ubat bontot...
Kesian Arfan, kena tembak 2x..Memang menangis la si kecik tu
Dia sambil pandang aku, tarik2 baju..Alahai anak..
Sedihnya Mama tgk..Nurse plak dpt yg x reti..
Boleh plak masa tgh tembak tu dia tanya nak letak ubat byk mane.
Arghhh stress aku...
Org nak suh cepatkan jadi makin lambat..
Geram je rasa...
Tapi redha jelah..
Jap lagi nak tya pengasuh la, Arfan nak berak belom..


Nota : Xde gambar...Bosan je kan???

No comments: