Tabung

27 November 2013

Planning ..

** KLIK SINI DULU dan FOLLOW..Thanx

Ahai tajuk...
Macam bagus jer..
Hahaha...Semalam sebenarnya benda ni tetibe bermain dibenak ku..
Ntah nape ntah..
Setahu aku sebelum ni aku mcm dh bertaubat xnak..
Tetibe smlm tingin lagi plak..

Wakaka...
Tu org kata, manusia ni masa sakit je ckp xnak..
Bile dh sihat...Tingin la balik..
Tambah2 bile tgk org len bertambah2 kan..
Manusia2...
Manusia tu aku lah...hehehe

Gni sebenarnya...
Alkisahnya...
Terdetik di hati..
Aku nak anak 3 org dlm masa 10 tahun..
Sekarang dh ada sorang (ARFAN) , so tinggal lagi 2 org..
Tunggu 5 tahun akan datang akan kua lah lagi sorg..
Masa tu umo aku maybe dlm 32tahun..
So lepas tu tunggu lagi 5 tahun..
Time tu dh 37tahun..
Kira ngam2 r kan, stop beranak..
Kehkehkeh...

Korg rasa dgn zmn skrg ni. relevan x anak just 3org jer?
Memang best anak ramai..
Alangkah best kalo duduk kampung je..
Mcm zmn mak2 kite dulu jer..
Kalo x anak 10org memang x sah kan..
Tp mak aku 9org jer..Hehehe..
Ak anak no.7....Ada 2 org abang, 4 kakak dan 2 adik

Ak nak anak lelaki semuanya..
Hahaha..Kejam tak??
Org len besenye berebut nak ank girl sebab nak men hias2 kan??
Ahaks..xpelah aku ada alasan tersendiri kenapa..
Tapi kalau dh takdir nanti dpt anak girl..
Ak terima je..Bukan kate xnak terima..
Cuma kalo tanya aku, cmtu lah ak nak...

Tapi kan, satu je mslh aku...
Aku risau nak ngandung ni sebab takut baby besar..
Yelah yg sulong dh 4kilo...
Org kate nanti anak seterusnya akan jadi lebih bsr..
Kalo la katekan besar btl, cnfirm2 aku xleh nk normal..
Size aku mane sesuai anak 4kilo lebih..
Arfan ni pon kire alhamdulillah dia nak kua ikut pintu yg betul..
Hehehe..

Tapi ape2 pon semenye dgn izin Allah kan..
Semoga impian aku menjadi nyata..
Tapi kalo kate ak termengandung awal dri jangkaan pn, ak redha je..
Tapi aku tahu DIA MAHA MENGETAHUI..
Dia tahu ak mampu ke tak..Kihkih..
Syukur dgn ape yg aku ada skrg...


Note : Jemput Singgah sini

3 comments:

Fatin Wawa said...

balas kunjungan dan follow sini.. semoga dimurahkan rezeki.. :D

PCL said...

Salam Mama Arfan..pcl singgah sini., sy ada 2 ank dara setakat ni. singgah kenal2.

NrlAidaHml said...

huhuhu..macam aida..prefer anak 4 orang..so mungkin akan tercapai sebelum 35 kot..hihihi..by 30 kena pregnant again..harap2 menjadilah apa yang dirancangkan..hihihi