Tabung

16 November 2013

Mata Panda la Lepas ni

Smlm Arfan asyik bangun je..tido kejap2 pastu duk ajak main..
Pukul 3 dia bangun, duk sengih2..
Aku bagi bf dia isap, tapi xtido2 gak..
Mata aku dh ngantok tahap apa dah..

Sua tetek, isap..tapi xmo tdo..
Duk merengek jer..Gosok2 perut..Gatal ke ape xtahu la..
Aku rasa dia x selesa betis dia yg luka tu kot..
So aku sabar jer..
Kesian aku tgk dia..Nak ckp xpandai lagi..
Pengorbanan ibu memang gni..
Baru aku tahu perasaan Mak aku masa menjaga ak kecik2 dlu..

Aku bangun bukak lampu, ajak dia main..
Dia duk meneroka atas tilam..
Gerak sana cni..
Aku xtahan, aku bawak dia kua kat ruang tamu..
Letak dalam buai..
Aku henjut2..Dgn harapan dia akan lena..
n yes!!! dia lena..
Tapi baru aku nak lena, dia plak bangun..
Tangan nak kne berenjut je..
Kalo dh berenjut je maknanya aku xboleh tdo lah kan??

Suami aku bangun, Maybe sebab tgk xde org disebelah dia..
Tanya kenapa aku tido luar..
Dia minum air..Then masuk tdo balik..
Suami pon demam..Pening aku nak jaga 2 org sakit..


:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
BEREHAT SEBENTAR.::
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Okey sambung,,,

Arfan baru bgn tdo, dh susukan
Ingat nak suh tdo balik, tapi dia xmo..
So lepaskan dia je nak g mn, sambil memantau..

Skrg dh makin ligat, so aku pon kne sama2 ligat.
Xleh pantang lambat ckit habislah semua barang..
Kalo hp aku dh biasa da jadi mainan lempar2 dia..
Aku redha je..HAhahaha..

Aku sayang dia sangat2..
Aku nak marah memang x sampai at..
Alaaa aku tahu semua ibu pon akan rasa mcm ni..
Kalo x caye, tanya lah mane2 ibu..


:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
DAH SETEL..NAK LAYAN SI KECIK JAP..NANTI SAMBUNG
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

2 comments:

QasehnyaRania said...

alolo sian dia

*haha tau xpa cammy.ciksu pon harap cik abe.

Masya said...

alololo mata bulat..
kalau ini mcm x jadi marah....
jgn sendiri pulak demam lps ni sdh..