Tabung

12 February 2014

Arfan Dan Tali pinggang keledar lagi...

Wah, mcm ada part2 plak kan tajuk aku ni..Hehehe..
Semalam punya cerita..
Gigih aku amik gambar Arfan semata2 sebab nak tunjuk kat blog..
Sebelum ni xde nak gigih mcm ni..
Semuanya sebab aku rasa boring kalo asyik berceloteh je tanpa gambar..

Ye ye aku tahu korg pon bosan kan kalo asyik nak membace je tanpa gambar..
Sebab aku sendiri pon lebih suke tengok gmbr drp membace....

Hahahaha..alamak terkantoi plak.tp aku still bce..sambil bace smbil tgk gmbr..
Kan lebih bagus kan, ada details info..(alasan je)



Elok je kan dlm gmbr ni masa mula2 letak ni,stil behave ye.. Hahaha...Elok je bg senyuman tu..gigi atas ada sebatang..sebatang lg otw nak tumbuh nampak putih2 je...bila nth nak keluar tu xtahu.dia suke ketap gigi, buat bunyi, mama yg rasa ngilu.huhuhu...


Konon letak la pillow kat bwh sbb tkt dia tergolek..sebab dia xnak pakai tali pinggang tu..mama nya just bg dia berdiri je pgg kat kepala sandar tu..


Tengok sampai gegor2 gmbr sebab dia dh xnak duduk pegang kepala sandar tu.Behave dia sekejap je ye..bape saat je kot..Hahaha..Anak2..Geram sungguh..Nak jadi org besar da ni...



Haaa pic ni elok plak dh x de gegor2..Mama sanggup dan gigih ni amik pic anak kesayangan ni..kiki..dia dh mula nak dtg kat mama da..tgk muka dia tu banyak akal je kan..mcm tgh berfikir acaner nk g kat mama ni..Hahahaha... Nampak tak kat lengan dia..ada 3biji besar tu..kesan kena gigit semut..balik kg ahad lepas mendpt ni..smpi skrg x elok2 lagi...Bukan kat ctu je..Ada kat kaki, perut, n kening..Hehehe..pndi semut jht ni cri port..Gerammmmmmm


Yeeeeeeaaa...!!! Dah berjaya pegang baju mama sikit2..Hehehe..time ni tgh gigih mencapai baju mama, sebab nak buat tempat bergantung..Kaki lom kuat la katakan..Kiki..budak pandai ni..Mama elak drp pegang dia buat muka kesian..Olololo....Bijak2..


Eh2, ape ni? hahahaha...pndi plak menyorok..dh smpi da kat mama....memang xleh mama nak drive dgn tenang tau,,ish anak bertuah ni..



Hhahahaha akhirnya, smpi jua..dgn berkat kesabaran dan kegigihan yg tinggi..Adoiii...Tgk bukan main hepi dia dpt duduk dgn mama..tunggu la besar ckit lagi mama ajar awk drive ye Arfan..hikhikhik...

Mcm ni lah hari2 aku pegi keje blik keje..tp dia lah pengubat bg aku...sentiasa merindui nya..pg ni aku tgk kat fb pengasuh katanya dia mkn nasi goreng.amboii..siap duk dpn skali..dh tu bising je mulut..mkn nasi goreng mkn roti cicoh milo lagi...habis lah..nth bape kilo da dia skrg..19hb nnti ada appt dgn klinik...spttnya tu appt utk 8bulan..hahaha..umo 10bulan bru dpt apptnya...mcm2 halangan sbelum ni..

3 comments:

Tengkubutang said...

cumeynya arfan.. heee.. cute jeaa.. berapa umo dia?

Aisy Nasiha said...

Haha.. ni dia geng budak yg tak nak duduk dlm car seat. Jenuh juga kalau perjalanan jauh ya..

NrlAidaHml said...

Alaahai memang tak tenang kaalu gini kan..Tapi comel je dia..nasib dia tak nangis..happy dan ceria je muka..