Tabung

23 February 2014

Dapat juga keputusan Akhirnya

Hanya Allah je tahu betapa kecewa perasaan aku..
Namun aku tetap redha dan pasrah..
Dah lama aku rasakan cume kali ni aku nak kan kepastian.
Dan tekaan aku betul..
Taun lps bulan 9, hubby aku ada temuduga 1 jwtn di KKM..
Start dari tu setiap hari aku bukak peti box..
Konon takut ada2 surat drp KKM..
Arini aku iktiar gak cara mcm mn nak dpt result..
Sebab setiap kali check online kat SPAT, mengecewakan xpnh dapat..
Mujur dalam banyak2 komen, terselit no telefon..
Terus aku call dan disambut oleh seorg lelaki..
AKu menanti dengan debar semasa keputusan disemak..
Kecewa...


Yes!!
Aku kecewa..

Suami aku lagi kecewa..
Aku tahu apa dia rasa..


Tapi kami redha..Dan kena percaya setiap ketentuan dan rezekiNya..
Kami kena usaha lebih lagi.
InshaAllah..


Berikan aku kekuatan dlm menjalani kehidupan selepas ini..

1 comment:

NrlAidaHml said...

Semoga cik cammy tabah dan sabar..InsyaALLAH ada rezeki yang lebih baik lagi lepas ni..amin!