Tabung

02 January 2011

Jengkel Lah Kau

Ape kaitan tajuk entry ni ngan ape aku nk cete eh..adess..
arini aku nak cete pasal cinta lagi..hehe
aku ni xhbs2 dengan cinta..cinta..cinta ...kan??
aku tahu mesti korg pon dah bosan tgk blog aku ni..
Dah la blog cabuk je...xhbs2 ngan cinta xkesampaian...
Aduhai...Mila..Mila...Ape nak jadi ngan kau nih...
Actually...aku sndiri pon xtahu ape sbnrnya yg aku nk dlm hubungan aku ni..
Kdg2 aku hepi..kdg2 aku sedih...
Aku xtahu ape nak buat...
Aku tglkan si A untuk dapatkan si B..
Bila si A mula bencikan aku..jadikn aku musuh...
Aku rayu kat dia balik ckp jgn benci aku..jgn musuhi aku..
Patutnya aku hepi lah sbb dia dah lepaskan aku pergi..
Xpyh da aku nak pk..perlu jaga hati 2 pihak kan... ( hati aku xperlu jagalah sbb aku yg gatal2 cri psl kan )
Pagi td dpt plak mesej dari si A...
Aku sbnrnya risau kalo2 berlaku pape pada dia..
Dia tu dah la xsihat..memerlukan bantuan org len..
Aku kesian sgt pd dia...
Aku buntu sbnrnya ape kah Jln aku tglkan si A adalah betul??
Kdg2 aku pk nak abaikan je perasaan aku pada si B..
Tp aku x boleh....aku memerlukan si B ...
Tp si B mcm xboleh nak terima kekurangan aku,kesalahan aku di hukum bagai nak rak...
Nape la CINTA ITU BUTA??
Org yg syg aku, yang sanggup terima ape jua keadaan aku,ditglkan....
Org yang baru ku kenal plak aku sanjung, aku tatang bagai nak rak..
Ape BODOH nye aku ni kan....
Mcm2 la CINTA ni boleh buat pada manusia..
Aku harap keputusan aku ni adalah betul.
Kalau tidak seumur hidup aku akn menyesal
Dan penyesalan tu tiada guna sekiranya sesuatu yg buruk berlaku..
GUIDE LA AKU DGN RAHMATMU ....

No comments: