Tabung

25 January 2011

1st GA Pearl by Moon

haha..arini aku nak join GA...yang dianjurkan oleh cik moon
actually aku telah ditag oleh cikkie ..
Disebabkan keadaan itu aku dengan keterpaksaannya join GA ni..hihi..
bukan ape aku sebenarnya xreti nak join2 benda gni...
sebab bestfren, so join jelh..ahaks...arap2 ade tuah....
okeh kawan2....kat cni nak tulih sket syarat2 sblm join benda ni..


SYARAT-SYARATNYA
Buat satu entry ringkas mengenai GA ni...dan entry tu mestilah mengandungi,,
  • sebab kenapa anda join GA ni..
  • antara warna putih, peach dan hitam,, which color describe u the most..dan nyatakan kenapa...HANYA 3 WARNA DI ATAS tau...
2. Letak banner kat atas *yg ntah apa-apa tu dan tajuk 1st GA Pearl by mOoN dan linkkan ke entry ini...


3. Terbuka kepada bloggers boys and gurl...

4. Tag 3 rakan anda dan pastikan mereka tau...HARUS!! x boleh nak malas-malas...hehehe...


JAWAPAN AKU
  • sebab join - telah ditag pastu niat nak tambah kenalan.hehe
  • kaler pilihan - hitam la kot.leh nampak aku ni kurus ckit hehe...
  • okey dah letak banner kat atas tu..nmpk x kwn2..sile2 copy n paste yer..mudah jer
  • lelaki atau gurl sile lah join eh..sapot cik moon kite ni.hehe...
  • nak tag - shara ,  fizah cun dan yuyu comey
sekian, terima kasih....

2 comments:

mOoN said...

penyertaan disahkan...^^

thanks join...Good Luck yaa..:)

Cik Cammy Lia said...

ur welcome