Tabung

11 January 2011

Makbul Jugak Akhirnya..

1stly nak ucap penuh kesyukuran
sebab xlama lagi MSS akan memulakan kerja di TM TTDI...
amin YaRabbal Alamin...
Xsangka penantian suatu penyiksaan yg ditanggung oleh beliau selama ini bakal dibalas dengan kegembiraan yg tidak terhingga lagaknya.hehe..
MSS...
  • saya harap pasni awk xkan bersedih lagi tau..
  • saya harap awk temui sinar kebahagiaan awk lepas ni tau..
  • saya harap awak akn lupa segala susah dan dugaan2 yg awak hadapi sblm ni.
  • saya kan penah ckp..tahun ni mesti akn jadi tahun bertuah awak...awak xcaye kan...see
Bakal terbukti dah pon....awk jgn pk yg bukan2 lagi tau..
Saya tumpang hepi teramat sgt untuk awak..
Sebab sy dah lama kenal awk..sy rasa sy terlebey tahu pasal diri awk..
Penderitaan awak..segalanya...
Akan menjadi memori yg akan dikenang smpi bile2 oleh sy dan awak....
Hmm....
Camne la kehidupan awak pahni kan
Awk perlukan sy lagi ke x ek??
xleh sy nak bygkan jika sy dh xjadi kwn awak pasni hehehe..
saya harap benda tu xkan berlaku
walaupon 1 hari nanti kite tidak ditakdirkan bersama..
Yang pasti awak kena berjaya dalam kerjaya awak tau..

ikhlas teramat ikhlas dari,
                                                                                                            AA
sayang awak seadanya :-D

2 comments:

hamzah ian said...

amin..

moga-moga jadi la eh..

Cik Cammy Lia said...

wahh mejah mai komen.mekasih2.
actually...sy ngan dia dh jadi kwn pon :-)
so just wait n c je..jodoh ngan sape2 terima jelh hihi...
doakan awk ngan shara aman selalu :-)