Tabung

10 January 2011

tAK SUkE..TAk sUKE...BencIIIIIIIII......

aku benci la kt ko..........aku x tahu naper...bukan takat benci..malah aku nyampah kadang2 tu nek meluat ngan perangai kau...ko ingat dengan pangkat kau ade..ko boleh suke2 nak arah aku, nak tego aku...suke ati aku lah nak mcm mane pon....seyesly...aku dah xde perasaan hepi langsung skrg ni nak masuk keje..nk ngadap opis..nak tgk muke kau...aku xsuke.......!!!!!!!tlg lah kembalikan sinar dalam hidup aku..

kau suke2 je nak komplain pasal aku.kau ingat kau tu bgs sgt ke hah!?????!!!! kalau dah dasar ke**** yg suke ckp belit2..haaa tu mmg kau lah....Subhanallah..nape ngan aku neh..dah kena rasuk ngan makhluk Itam nih.hahaha... sowe la yerp..kepada kau tuh.....aku mmg xleh BLAHHHH ngan kau.. dengar sore ko apetah lg..aku ase cam dengar sore HAlilintaRRRRRR je.....

camne nak buat eh..aku nak keja lma lagi nih..xkan nak benti sbb dia kot.haha giloss ke ape. mcm la rmi org nak  amik aku jadi pekerja diorg..almaklumlah aku kan pekerja cemerlang, gemilang dan terbilang..adess.. nak mintak tukar, tp perlu ke aku buat alasan ' benci dengan dia..xmampu nak ngadap muke dia tiap ari'..pahtu dengan slamber badak air mintak plak dia sign..hahaha...bijok gile gamble2...tapik xde spring larr..
kuikuikui.....

Berdoalah aku moga2 kawen cepat....leh gak aku wt alasan 'mengikuti suami' hahaha....gile babeng nye alasan....dan alasan yg sentiasa diguna pakai oleh setiap insan yg ingin melepas kan diri dari org2 yg x disukai termasuk lah aku..nasib kau la cammy, sape suh ko kawen lambat..haha... xde jodoh lagi la bai...cmne nak kawen..xkan nak wat jualan longgok kot....hahahaha....

Moga2 Tuhan dgrlah rintihan aku nih...selamatkan aku daripada terus mengumpat mengeji dia.haha.kalo x free2 je aku bagi pahala x bertauliah kat ke**** tuh..adess...xmo aku..pahala aku pon xbape nak byk rjn nak sedekah kat org len...

Meh rapat2 cni, aku nak bagi satu situasi ...kejadian baru pagi td berlaku kot.hahaha

Tempat : opis Aku..dalam Bilik Aku..
Masa : 8.30 pagi ..
Hari Selasa ( 11/1/11 ) tarikh bekkkkk punye ( cam trade mark Dafi Jambu tuh )

seperti biasa aku masuk opis kol 7.40 dh smpi opis...siap tamprint bagai..pastu dtg buke pintu bilik bos dan bilik aku dah tentu la kan...nak beli sarap kena la tgu minah the gang dulu..baru cukup korem..ahaks..tahu jelh kawan2 aku ni dtg mmg jenis sharp punye...so lam kol 8.05 bru kiteorg p beli mknn...kalo dh pegi beramai2 tuh mestilah kena tgu kan...dh la org kat cafe tu beribu bagai..eh aku tipu okeh..tp agk rmi la.kena beratur siap2 nak byr mknn tuh...adoii..kelaut...

then dah siap seme, nek la ke tgkt tetttttt.....disensored kan haha....baru nk buke mknn..bos plak smpi.. kwn aku la yg ckp..bukan men jeling lagi si ke**** tu tgk aku mkn..mesti dia pon nga lapar jeles tgk aku leh dpt mkn sedap.hahaha....ade aku kesah???janji perutku terisi yehhhaaaaahhh!!!...tp dlm agk2 duk mkn sedap tuh kan...mmg kiteorg dh berkira2..kejap lg mesti aku kena serang bagai ikan todak serang singapura tuh ngan si ke**** nih...so ape de hal.......tadah jelh...kata aku hahaha

lam 8.30 aku siap mkn...kocoh2 aku nk masuk bilik ni...dh siap sedia da...belum smpt agi aku buka pintu spenuhnya..dia dh tercegat depan pintu..menanya kan aku ..

Dia : u masuk kol 8 kan ? skrg ni dah 8.30 pagi...kalo mcm ni supa mcm u masuk 8.30 ...start keje 8.30..bukan kol 8.. lenkali u dtg awal2...u mkn dan duk congok depan pc jgn p mane2 , td ade byk kol masuk .. dalm ati aku ( ah ko tipu...mane de org nak tepon pepagi bute )

aku : yelh Puan..menurut perintah ( dlm ati,sumpah seranah..baru arini aku buat gtu..selama ni aku duk je congok dpn pc ...dtg keje awl2..sngup kdg2 x sarap nak tgk muke kau ) aku nyampah la ngan kau.. makin lama makin meluat...mentang2 rini date cntk, saje nak bg aku ingat benda ni smpi bile2 kan.. wah3...

aku benci kaUUUUuuuuu...napelah kau masuk tMpT akUUUU????!!!


sekian cete yg x best aku di Date 11/1/11 hukhukhuk....


3 comments:

kak ina kl said...

amboi panjangnya membebel..sabarlah dik oi..anggap tu semua macam cabaran yer.

KNS said...

payah tu kalau kne tgk muka org tu hari2...
hrp2 dpt tuka keje ye...

Entry Baru : Untuk Bibir Tampak Merah Menawan

mila said...

k.ina : hehe panjang ke kak??holah...dh lm angap ni dugaan ahakss...

nasuha : tahu xpe.....kdg2 bosan pon ade nk g keje hehe