Tabung

12 February 2011

kasihku luntur...

Dia....
Org yang aku sayangi...
Orang yang aku kasihi...
Tidur malamku tak lena kerana mengingatinya...
tapi adakah dia pon begitu..
Mengingati aku siang dan malamnya?
Dia....
Orang yang aku sanjungi..
untuk menjadi pemimpin kepadaku kelak.
Untuk mendidik aku menjadi insan yang lebih mendekati Allah
Tapi mampukah Dia...
Untuk Menjalankan tanggunggjawab tersebut...
Dia....
Aku harap dia akan menyayangiku seperti mana org lain menyayangiku.
Aku inginkan kejujuran dan kepastian darinya...
Perlukah aku berada di sisinya??
Aku bermohon agar dia dapat kurangkan egonya..
Tidak salah rasanya jika buat sesaat dia tidak mementingkan ego di saat2 begini
untuk menyatakan bahawa aku penting dalam hidupnya..
Aku menantikan jawapan darinya dengan penuh sabar
walaupun aku tahu, itu pastu akan mengguris hatiku...

7 comments:

penaberkala said...

fuyoh, monolog dari lubuk hati paling dalam ka?
smoga dia yg dimaksudkan baca la apa yg cammy lia tulis,hehe

Cik Cammy Lia said...

penaberkala : hahaha...dok eh. bkn hati dalam ni....ahaks.. saje2 jer nak tnjk bakat berpuisi tp xmenjadi wakakaka

Miss_Yanfie (,")(",) said...

jiwang nye kam0oooo...
sihk3....

Cik Cammy Lia said...

yana : hahaha.. shhh..diam2 suda

Cik Cammy Lia said...

yana : napa kat pic kamu xde link? susah la nak follow balik nanti.. letak link psni eh..jgn lupe tau :-D

ïêmå å¢klê§ said...

biar la die dgn egonya..
jgn mengharap pada ego y tinggi itu..

Cik Cammy Lia said...

iema : mmg kdg2 terpk, xkan ke mana kalo teruskan dgn org yg ego tgi, tp hati ni nape ntah masih menghrp pd dia.. hm...skrg dh 3 hari senyap tnpa berita.