Tabung

03 October 2015

Nak Nangis

Papa #babyAlma dan #abgArfan baru je gerak balik ke Putrajaya..Aku nak nangis tapi buat2 taff dgn Ma aku..Bila kat status plak kakak komen mcm tu, lagi rasa nak nangis..Dah berair mata, tp aku kontrol.Malu plak kalo Ma aku tahu.huhu..


Lambat lagi lah nak jumpa papa..Maybe dtg time nak amik kami je nanti..Yelah cuti dah takde, so xboleh da la nak dtg lain kali.. Semoga Papa selamat dalam perjalanan ye. Hati2 drive tu..Jangan laju2 sangat bila sensorang tu..We love you..kami tunggu Papa dtg amik kami nanti ye..


Yang aku risaukan si #abgArfan lah.. sebab dia dh tbiasa Papa ada selama 10hari ni.. mesti nanti mengamuk bila tgk Papa dia xde kat umah..Tadi anak buah aku bawak jenjalan naik motor semasa Papa dia nk blk.Taknak kasi dia tgk Papa dia balik sebab cnfrm nak mengikut..Sebelum ni cakap Papa  dia p work ok lah sbb mmg pegi work..ni dh lama tgk Papa dia asyik ad je, kalo ckp p work pn dh x jalan da..Adeh la..Ni yg buatkan mama lagi sedih.huhu..


Dulu masa bersalinkan #abgArfan xde terasa sangat bila kena tinggal sebab anak kecik xtahu pape, xde nk tanya2.. skrg ni dh ada anak yg pandai bertanya, cakap itu ini, tu yg buat rsa xleh nk kontrol sedih tu..Nanti ptg pas bangun tdo ni mesti dia akan cari Papa dia..Nak tdo mlm ni mesti cari Papa jugak sebab dh 10hari duk tdo mlm dgn Papa je.Adeh rsa nk bjurai plak airmata ni..


Baru jap ni Papa call cakap sedih nk tglkan anak bujang dia..Yelah anak dh pndi bcakap kan so jd berat hati lah jadinya..kalo anak bb lagi, xde lah sedih sgt..Aku dh mengalir airmata da masa Papa ckp cmtu tp tahan je xmo berlarutan..kena kuat..hehe..malu dpn Ma ayah aku..ekeke..


Semoga papa selamat sampai ke destinasi ye..Jumpa lagi nanti...We love you so much.

8 comments:

Asha Lya said...

Bykkn sbr ya sis, bejauh semntara je kan..da abg arfan x la sis bunyi sgt kan

Izyan Balqis said...

sabar yer...klu dduk jauh mmg trase sgt...mila kt dngun kn? dngun kt mne?

mummy said...

Semoga papa diorang slmt smpai ye...bertabah lah kita...senasib cuma bezanya hubby sy xleh balik ngan kete,, kene naik belon....huhuhu....

dalila said...

sedihhh..
ila dulu pantang umah mak..nasib baik kt sg besi je..so sepjg pantang hsbnd mmg ulang alik je sg besi-putrajaya..

Unknown said...

Ala..kesian nya.Tak pe..kejap ke..lama2 dia biasa la tu.....anak saya dulu..masa balik pantang bersalin, nak tidur je mesti menangis sebab rindu ayah dia..tiap2 malam ayah telefon pun rindu jugak..dengar lagu sedih pun menangis..mengalah kita yang isteri ayah dia ni..hahah

Unknown said...

Ala..kesian nya.Tak pe..kejap ke..lama2 dia biasa la tu.....anak saya dulu..masa balik pantang bersalin, nak tidur je mesti menangis sebab rindu ayah dia..tiap2 malam ayah telefon pun rindu jugak..dengar lagu sedih pun menangis..mengalah kita yang isteri ayah dia ni..hahah

NrlAidaHml said...

Aduhai sabarlah cammy..insyaALLAH cuba sibukkan diri n jangan pikir sangat tau..akak pernah mengalaminya memang perasaan tu macam kena dera..tapi sabarlah..istighfar banyak banyak ye..TAPI..kalau tak tertahan luahkan rasa tu kat sesapa tau..jangan simpan nanti Syaitan dekat..

adianiez AIDA said...

Abg da ok dah kan tanpa papa.
Yes dia da cerdik.
Tu yg kalau dia tanya kita serba salah nak jwb kan.
Sedih!