Tabung

12 July 2014

Asyik Takde air je

Tension kan bila air takde..Kat blok aku ni dh bpe kali buat hal..Memang skit ati..Minggu lps katanya ad org yg terlampau rajin p tutup pili yg kat dlm bilik pili air tu.tak thu ape motif dia p ttp..budak2 nakal agaknye..ntah pape menyusahkan org..Dah la time tu mlm..dh risau tkt membawa ke sahut..mmg smpi esoknye xde air..Dah aku tpksa suh husband aku teman aku mandi kt bilik air dewan bwh blok..umah ak mmg xde tadah air sebabnye xde ting bsr.stkt ada baldi 2 jer.

Lepas sahur je trs ajak p mandi.terpaksa angkat anak bwk trn bwh..Anak bangun lah aritu..teman mama mandi..Kesian btl..Org tgh azan aku msih dlm bilik air.hahaha..buat malu jer..Terpaksa aku angkut baldi tu dgn air ckit..penat weh sbb kne angkut sndiri.xde troli nk tarik baldi tu..Naik2 je atas rumah tgk tgn n kaki anak aku penuh dgn gigitan nyamuk.kesian sgt..kt tgn saje ad 5,6 gigitan..kesian Arfan jd mangsa...mjr bila ltk myk TYT tu ok ckit..

Arini xde lg air.xtahu ape mslh..katanya pam rosak..mslh sungguh.td ak p amik kt pili bomba..katanya tgkt bwh dh ada..aku tgkt 14 ni blm nmpk byg air lg.uwaaa .risau jgnlah smpi ptg.cmne nk masak..

memang ssh hidup kan klo xde air.niat nk basuh baju arini pn dh tgendala..huhu..benci tau..

mode : masih menunggu



4 comments:

Sheila Adziz said...

sabar tau mila... mmg ssh kan klu xde air nak bt apa pun x jd,,,

Fadzi Razak said...

Lebih rela tak ada letrik dari tak ada air.

Hans Hanis said...

banyak2 bersabar yer

drshikinzainal @ ekin said...

susah kalau ada anak kecik tapi takde air. kalau die BO tu yang tension.