Tabung

04 July 2014

Brg dh smpi ~ Mrs Erry

Adiah GA aku dh smpi td..Aku ingatkan apelah opis boi anto kt bilik..ingat surat utk bos..tengok2 nama aku..hehe..surprise btl ni..Mn ad ak beli brg..dh la pakai pos biasa je bkn pos laju..sape plak bg surat cinta kt aku kan..hehehe

Buka2 tgk rupanya adiah GA drp Mrs Erry..Aku ad menang aritu sticker henpon.Aku xtahu nk lekat cmne..xtahu fungsi dia ape tp ak redha jelh..aku tampal kt blkg henpon.hehehe.

Thanx Mrs Erry..nt buat ga lg ye.nak menang lg hehehe. nak tgk x adiah ape? jom2..

cntk x?hehe..kilat2 tau..thanx again dear.

3 comments:

dear anies said...

cantikkk

drshikinzainal @ ekin said...

waahhh.. cantik.
tahniah ye.
p/s : Mama SA, mtk tlg isi url blog kat Mr Linky's ea..Thanx

drshikinzainal @ ekin said...

Kene buka web version.
Kat Footer tau.