Tabung

21 July 2014

Last PROMOSI !!!!!! JOM GRAB!!!

Pada yg dh kenal aku kt fb, mungkin dh tahu yg aku ni adalah ejen minyak wangi original reject..hehe..nak thu maksudnye cmne? dia bukan reject perfume tu tau, cme yg reject adalah botol, cara pembungkusan dll..tapi perfume tetap original spt yg dijual kat pasaraya2 tu tau..

Aku nak habaq mai ni..arini adalah last pengeposan sekiranya korg nak pakai perfume ni time raya..Kalo nak pakai lepas raya, blh je order slps arini pon.hehe..tapi kami last pos utk bercuti raya adalah 24/7.. korg phm x? hehe..

maksudnye, klo nk brg smpi sblm raya korg kne order dan byr arini jgk sblm jam 12 tengahari.sbb kami akan proceed dan pos brg korg arini..Kalo slps arini, korg still blh byr dan order, cme brg akan dpt slps raya..tak silap aku raya ke6 baru posmen bekerja..paha dak? so sape2 yg nak wangi2 di pagi raya..jom lah lihat page aku ni...korg blh je pm tanya samada perfume korg nak tu ada stok ke x..

Kalo nak dapatkan disc lebih atau freegift yg lebih banyak, hehe korg cakaplah korg reader setia aku kat blog ni tau..hehe..pndi tak pndi tak? kena bijak dlm berbelanja ye..hehe..

So ape tunggu lg..jgn tangguh2...oppps lupe..aku ad jugak jual perfume Gred...miniture, sample perfume original, tasbih digital, shawl bidang besar dan mcm2 lg r..ape2 just pm ak kat page tu yer..
kalo rsa x keberatan pn, blh la whatsApp ak di 01128071064..jangan malu dan segan yer. InsyaAllah aku layan dgn penuh berhemah sekali..hehehe..

Nak cri duit lebih????? 

Pon blh pm aku..kita sm2 cri duit poket utk raya ni yer..hehehe...


2 comments:

aswaleyla said...

pernah jugak beli perfume macam ni . tapi yg fro, dubaii . not bad laa. datang follow sini :)
http://isolabellaz.blogspot.com/

drshikinzainal @ ekin said...

Saya suka bau2an perfume. Tapi, saya sendiri tak suka pakai sebab akan giddy.