Tabung

01 July 2014

Selamat bersahur..£ive update..

Selamat bersahur semua...
Yehaa..live update dari atas tilam ni..
Sukenya lepas ni ak dh blh masukkan gmbr kt blog walaupon update melalui henpon..
Sebelum ni pakai tab 3 mmg xblh nak up gambar langsung..skit hati tau..Xblh nak tunjuk pic anak aku yg ensem tu.hahahaa..
Skrg ni aku dh tuko henpon tau..jeng..jeng.jeng...Alaa henpon murah je tp skrin besar gak..kecik ckit je dri tab 3.
tapi puas hati lah..hikhik..cbe teka? wakakak..mcm lah ad org yg nk teka..

Eh mcm best plakkan kalo wt GA teka teki pasal apekah henpon yg ak pakai skrg.Kalo aku buat GA rmi x yg nak join ye? Aku risau takut ak x terupdate je list.Hahaaha..
(bukan aku koya rmi sgt yg join tp sbb ak kan pemalas orgnye nk update entry..hehe)

Hari ni dh masuk ari ke 4 pose..sekejap je kan..Hari pose prtama ahad lepas family kakak aku dtg umah..best lah sbb blh smbut 1st day pose ramai2..entry lain lah aku cete ye pasal family akk dtg cni tu..( blh pakai ke janji aku ni) hahaha..

Malas nk bebel pnjg2 pepagi ni..Sbnrnya niat ak cme nk ngetes henpon ni je dpt x tepek pic..sekali try. dpt plak...so sbb ak hepi dpt tepek gmbr tu yg tjadinye entry ni..rjn gila kan pepagi update..so marilah menjamu mata korg dgn gmbr anak aku ni..kihkih

Ikut mama dtg opis...ni pn next entry ak cete ye.hehe (byk jnji ak ni..harap2 dpt tunaikan)

2 comments:

Cik Asma BLuppy said...

alolo.. comel aje. rajin tlng ibu ke tu..

Asha Lya said...

selamat berpuasa kak..samala lya on9 guna ipad pun tak blh nak up gambar skt hati..sbr2 je he