Tabung

16 March 2011

Tak de gambar x best

betul ke saudara2 sekalian, kalo kite buat entry kan kena letak gambar baru ramai yg sudi jenguk blog kite? kalo xletak org malas nak dtg sebab x menarik, xde kepelbagaian, xde warna warni.betul ke beb? tp kalo tgk mcm abg ben tu dia pon xletak gak pic2 bagai eh..tp ramai je yg datang blog dia.follow.skrg dh 10k lebih.hmm.. ke sebab entry ek? camne nak wat sesuatu entry tu menarik?ce cete ce cete..sebab aku ni xreti betul bab2 nak tarik org nih..nak tulis2 plak bukan gaya aku..dulu masa study xde amik sastera...hikikhik....
sekarang ni kan.aku tgk blog aku kesian la sgt.xde sape sdui kunjungi hihihi..mcm teratak buruk menanti roboh jer..ahaks..kadang2 mai gak rasa fedup ngan dunia blogging nih.hihihi...cepat putus ase je aku ni kan..adatlah manusia kan.ahaks. nak sesuatu terus bejaya tanpa usaha..hihi..tp aku bukan xnak usaha cume aku xreti nak usaha cmne..ahaks..ade sape2 sudi x nak tunjuk ajar??

2 comments:

chii said...

watpe nak tiru org..just be urself..

permulaan mmg xkan ada yg dtg..tp teruskan usaha..semangt nk menulis..x mustahil satu hr nnt akan jd mcm abg ben :D

Cik Cammy Lia said...

chii : hehe thanx yer