Tabung

07 March 2011

akhirnya segala kekusutan yang berlaku selesai sudah.walaupon ade sedikit rasa sedih

hahaha..gile babeng nye tajuk..pnjang berjela je kan....korang layan jelah eh..xmampu nk tulis pendek2 tajuk dia..akhirnya detik 9.00 malam, 7 /3/2011 perpisahan telah berlaku antara aku dan MYI..akhirnya semua yang aku takuti berlaku jua..semuanya mungkin silap aku..dan juga mungkin silap keduanya...walau dh berpisah, nape aku xde sedih2, xnak nagis2?nape aku terima benda ni ngan ati yang terbuke ek??sebabnya aku rasa dh smpi masa kot.aku dh penat ngan seme kecelaruan yg aku tanggung selama 9 bulan bersamanya. walaupon terlalu singkat bagi korang kan..aku rasa sepanjang hidup dgnnya..lebih byk mkn ati kot.walau aku syg dia..tp xpelah..aku harap dia akan jumpa org yg dia benar2 dia sayang ..dan org tu pon boleh ubah perangai dia..agar lebih caring dan bertolak ansur..walau dalam hati ni..cemburu sgt sapelah pompuan tu kan :-(  sedih mmg sedih..sapa xsedih kalo putus cinta kan.tp xpelah.jodoh dh xde..drp cerai pas kwen baik cerai skrg kan.kalo dh awal2 mmg x penah nak sebulu..MYI..aku harap kau bahagia ngan kehidupan ko lepas ni.aku tahu ko memang boleh idup tanpa aku..ko pon bukan betul2 syg aku kan..xpe..masa mula2 kite kenal dulu pon..aku dh agak benda ni akan berlaku jugak..aku dh pon ingatkan ko.tp ko berdegil..nak jugak. bile aku dh mula nak terima ko..ko berlagak, ego..xnak mengalah.xpelah salah aku juge sbb mudah sgt jatuh cinta, mudah sgt syg pada ko..yg EGOIS. :-) MYI...buat kali yang terakhir.. aku memang sayang kan ko.. biarlah takdir kite macam ni..aku harap ko bahagia dengan jodoh yg ditentukan oleh keluarga ko.. maafkan aku atas segala nya..i Love U..

9 comments:

chii said...

cammy...chii dpt rasa apa yg cammy rasa..situasi yg sama berlaku pd chii..bila da start syg..timbul plak mcm2 hal...mmg x nafi..cemburu bila fikirkan sape gadis yg akan bersama ngan dia..tp mcm cammy kata..kalo dok mkn ati je ..susah gak kan..nnt makin kurus dibuatnya..

so..chill ya after this :) i noe u can do it gurl :D

Cik Cammy Lia said...

thanx chii.. syg mmg syg.tp nak wt cmne..dia dh xleh blaa ngan kite kan.hehe..so lepas kan jelah

Ieyqa Adam said...

sbr yaa sis.Allah lbih tahu ape yg terbaek utk kita okey.dun sad2 yaa.nnty ieyqa sedey jgak tgok sis sedey. :(


Do not grieve. Anything you lose comes round in another form. :)

bobhandburry said...

hehehehe panjang cite dia.. same panjang ngn tajuk nye


zu
http://www.zuwairiaiman.com

Cik Cammy Lia said...

ieqa : itu lah pasal..dh xde jodoh kan..nangis cmne pon xkan dpt balik.tp mujur lah sis x nangis.. hehe.tabah ni ahaks..

bob : hahaha panjang ke? asenya ade lagi yg pnjg kot

chii said...

its ok..akan ada yg lebih baik dok tunggu cammy kat luar sana =)

Cik Cammy Lia said...

yeke chii?huhu...insyaAllah

kasih.annur said...

semoga sabar dgn dugaan..
pasti akan ada yg lebih terbaik

ïêmå å¢klê§ said...

jngn sedey2 lagi erk..
bese la kalau putus cinta mesti ad rasa sedih...
tp lepaskan la die dgn hati terbuka 2 lagi mmbahagikan kedua2 belah pihak..
harap cammy bersabar.. ad yang lebih baek menunggu cammy...