Tabung

28 March 2011

Senyumanmu Sumber Inspirasiku

hye olssss...petang ni aquh nak join satu contest senyuman ..tadi dok godek2 kat blog tetibe jupe page sorg wanita cun nih..dia anjurkan cntest..aku mmg suke lah kalo berkaitan ngan senyuman ni ..hhihihi...aku kan seorang yg pemurah ngan senyuman walau pom org kate aku nih garang...wakaka...WT  F ....kihkihkih... sape2 nak join klik kat SINI YER....
( banner contest )

okey...aku nak pertaruhkan pic comel ku..yang kecik molek, comey lote nih...sile jgn muntah yerp..ahaks.. sile lah undi sy menang...kihkihkih..tadaaa.a......


hikhik..comel x comel x?? ni pic anak buah sy ....sy memang geram sgt kat dia...dia ni manja la teramat sgt.. kadang2 nak je lempang2..hihi..jht x sy???

okey lah..dat's all...caowwww...


6 comments:

penaberkala said...

kuat betul join kontest senyum-senyum ni ye? hahaha

nur aisya humaira said...

gud luck..:)

THE LEKAT LEKIT STORY said...

gud luck yer

Cik Cammy Lia said...

hehe saje jer nak kenalkan ank yg comel tuh kihkihkih

ïêmå å¢klê§ said...

gluck erk..

ainaa.syafiqah27 said...

anak???? ops!!! anak buah yer.. kuikuikui.. maaf baru datang jenguk...good luck tau..