Tabung

14 March 2011

Kawan Sekolah Makin Lama Makin Tgl Sikit Yang Single

wah tajuk xmau kalah je kan..pnjg berjela2.hakhakhak..setelah empat hari aku bercuti di kampung, mengabdikan diri kepada keluarga dan kawan-kawan..terasa kejap sgt je kan..nak je apply cuti byk2 hari tp ape kan daya..berkhidmat untuk negara lebih penting.hukhukhuk..sedey..xpuah la duk kt kampung.. xpuas nak main ngan budak comel aka AHMAD ZUL AMSYAR HARRAZ.aku cuti ni pon kebetulan kawan aku ade yang kawen. kwn zmn sekolah dulu2..ada 5 org dlm kumpulan... sorang dh ade baby..sorang dh selamat 12hb lepas..sorg lagi otw nak tunang bulan 6 nanti..so skrg ni tgl 2 org je lagi yg masih terumbang ambing. hahaha... itulah aku dan kinot yang sengal2 ubi.hihihi....kami bagai aur dan tebing..sape lah yg kawen dulu antara aku dan dia ni...hahaha.....k lah..layam jelah sinopsis cete aku sepanjang cuti 4hari ni k..hehe..

11 Mac 2011

kira-kira jam 3.30 pagi aku smpi kat bus stop paka (depan balai polis). A.Ipar dan anak buah aku dh bersedia menunggu ..hehe...pagi yang amat dingin..fuuuuuu...sesampai di rumah akk aku..terus je aku terkam p main ngan dak comel nih..ish..dia mcm tahu2 je mok sedare dia yang kiut ni dh smpi terus je bgn..padahal baru je tido setgh jam lepas..kejam kan aku.kaco dia tido...ahh x kire lar...aku dh rindu sgt sm kamu amsyar..then kol 4 lebih aku dh tertiido siap berdengkur lagi tau.hahaha....cian akk dan amsyar xleh nk lena disebabkan bunyi yg amat kuat tersebut...hakhakhak...sowe lah er..penat + berpenyakit.hihihi...sedar kol 7 pagi..pastu bangun buat ape ntah...dh lupa..pastu smbung tido lagi smpi kol 10.30 ..hehe... disebabkan dh janji ngan kwn suh dia amik aku kat umh akk aku..dengan berat ati nye p mandi dan siap2..ahaks.. sebelum tu aku kena mandikan amsyar bagi hensem2 dulu.ouchh..sungguh comel beliau okeh..kol 11 kwn aku dh smpi..hakhak...sowe la yerp..datin xsiap lagi..baru je pakai krim muka...tgu lah kawanku itu dengan mesranya..smbil borak2 ngan kakak aku yg cntk menawan ituh..hahaha..kol 1130 - 1200 mcm tu baru kami kuar dan gerak p Tenten cari hadiah untuk kawen kawan aku untuk esok harinya..hmm...sabar jelah.. hadiah2 nye...byk, tp x menarik sgt...tp terpaksa gak wt pilihan smbil tutup mata.hehe..so terkam jelah adiah tu..sowelah kwnku kalau ko rasa adiah aku tu x seberapa okeh..ahaks...pastu balik umah, mak ayah aku smbut aku ngan senyuman lebar.hikhikhik...sygnye dia kat ank dia yg paling nakal neh.. ( sape xsyg ank kan). tgu mak aku siap masak.pastu ajk kawan aku join mkn sekali.lauk org2 kg jer.hihihi..sedap..aku melantak budu dan ikan goreng jer..fuuuu..jilat2 jari kaki la...

kol 4 petang kuar balik p mesra mall..then tgk wayang cete yg teramatlah bodo + bosan + lucu sebab cete bongek + rasa buang masa jer. hahaha + bertiga = 127 Hours . hbs je cete terus blah..hujan lebat gile takut gile babeng..+ lagi dengar ura2 pasal tsunami kat T'ganu tuh..adoi.mitak dijauhkan jer..singgah kedai, mkn siap2 pastu smpi umah dah kol 8 lebih..mujur ayah aku x membebel hihihi...

kol 10 dah bungkam penat sgt.hehehe...
adess ni baru cete pasal sehari..dh penuh entry..cmne nak cukupkan 4 hari ni..ade ke org nak bace ek kalo panjang berjela2 gtu?huhu...xpelah smbung entry lain r plak yer.hehehe....

p/s : mintak maaf la sekiranya tajuk xde kaitan ngan entry haha.nak cete lain tp tertulis lain..wakaka...

4 comments:

ïêmå å¢klê§ said...

kawan iema pun ramai dah kawen n ad anak....
emm iema je xlaku2 lagi..
hihi

Cik Cammy Lia said...

hehe..iema..bukan x laku ah..tp lom temu jodoh yg btl2 ag..ahaks.. sabor jelah yerp

chii said...

hehe..insya Allah..mana tau pasni jodoh cammy plak..

org kata amik berkat kengkawan yg x single lg :D

Cik Cammy Lia said...

hehe..tuh la..pk sal jodoh ni kdg2 wt excited gak.sape lah jodoh kite tp kdg2 nek pening gak..ahaks