Tabung

07 May 2014

Anti pelik aku bila...

Aku pon tak tahu kenapa d3ngan aku...Aku anti betul kalo org solat jenis nak cepat ni..Aku rasa dh 2kali aku bt entry pasal benda ni..hahaha..amboiii..sampai 2x kan..nmpk sgt aku nyampah btl2 tu...

Aku xphm bile org solat mcm kilat ni..dorg kejar apa yer? Qku yg perati ni rsa mcm nak g terajang je lepas tu suh dia solat btl2..ngalahkan budak tadika yg xreti bace pape solatnya..

ko dh kenapa? Ko bace Alfatihah pakai ayat ape? Mcm xlepas Alfatihah je aku tgk..dengan tomakninah pon xde..lepas tu dh siap pandang2 aku senyum..mmg ak mls nak snym la..hahaha..jahat x?

Serius weh..aku xtahu kenapa hati aku sakit sgt tgk org solat kilat ni..patut ke aku tego dia? Huhu..jadi masalah pd diri aku ble ak tgk org solat kilat..adoiii...tengoklah smpi sanggip aku x pakai tudung dlu buat entry dlu smpi siap semata2 nak bebel pasal ni.nampak x nampak x betapa sakitnya hati aku..hehehe...dah jom..siap da bebel..nak g amik anak plak..

p/s : live update dari surau opis..hehehe
p/s : #solaTKilat

5 comments:

QasehnyaRania said...

entah le.kna tnya pada yg buat tu la kan

Cik Nurul Pinky said...

Bagus cara awak tu sebab perihatin pada yang solat janji solat gituuu. Alfatihah pun baca macam train agaknya hehe

adrianna syaz said...

Ada jgk yg cmtu kan?tima kasih mama safiy snghh blog sya.. ^_^

Myra Jay said...

Kalut nak p kemana la kan..
Kadang tak paham jugak dengan pesyen gini..

~MommyAqilMedina~ said...

aah akak pon pelik camana lah diorang ni sembahyang kejap sangat..camana sembahyang ntah kan..haih pelik..