Tabung

09 May 2014

Di mana kamu...Princess??

Skrg jam 2.00pagi..Baru usai solat isyak...Masih belum tido..Td tengok filem robocop dan ape ntah...khatam 2 filem terus selama 4jam..hehehe..Anak dh tido so best la aku melayan cete bersama hubby berdua...

Arini aku EL..sebabnya malam td anak aku tetibe demam..badan dia panas sgt...aku dh risau sebab takut melarat..Dlm kol 7 lbh, d3mam dh dedor ckit tp stil panas...Rupanya dia sakit mata..Mata dia bertaik..Kesian anak aku..Pestime alami..memang dia ngamuk2 sbb mata xleh nak buka..lepas aku basuh dgn air then lap taik mata tu baru dia ok, tu pon ngamuk jugak sbb xsuke ak nak lap mata di tu..tahu jelah kalo skt mata ni taik dia kan melekat so amik masa nak lap..Budak, mane reti sbr..hehehe..

Mula2 aku mls nak pegi klinik sbb ingatkan skt mata dia skjp je sbb dia xmerah cume beryaik byk jer..tapi bile makin lama mcm makin byk taik,so aku decide bawak je pegi klinik utk dptkan ubt..xnak bli kat farmasi sbb takut slh ubt..skrg ni kan mcm2...doc sndiri pon blh terslh bg ubt..so bek aku pegi check dulu..Ajak hubby pegi sekali, last2 dia pon mc..Kaki sakit plak..semua kebetulan.huhu..

Oh....pasal tajuk entry aku ni..sbnrnya..bila dh lewat mlm mcm ni mata dh ssh nak lelap..So tetibe teringat kenangan2 dulu..Zaman aku belaja di Politeknik Ahmad Shah..Aku ad sorg kwn..yg sgt baik...Kire dia bestfriend aku zmn poli lah selain rakan kelas aku...Dia budak senibina.

*anak bangun nak susu..last2 tertido plak*
*so sambung pagi ni yer,Sabtu..hehehe

Ktorg hujung mggu mmg sll hbskan masa bersama..Aku syg dia sgt2..walaupon perangai dia nakal2 ,tp dia xpnh ajar aku buat benda yg x elok walaupon dia bt benda tu..dia pon sygaku.Dia duduk dia sekinchan.Aku pnh pegi kg dia time puasa..Siap tolong menjual sekali kat bazaar ramadhan..Kenangan yg smpi skrg masih segar dalam ingatan aku..

Nurly Megat Kamaruzaman / Kamarudin...Lupa nama ayah dia ape..hehehe..Aku sgt2 merindui ko..Dlm bbrpa tahun ni aku asyik ingatkan ko beb..Ko kat mn skrg?Masih ada peluang ke utk aku berjumpa ko?Ko mesti dh kawen kan?Ko dh ada anak belum weiii? Mcm mana cara untuk aku jumpa ko?Serius aku sgt2 rindu ko...senyuman ko yg manis tu..Noli..plis ko x rindu aku ke beb? Ko mesti tgh meencari aku jgk kan? Ohh...ke aku je yg perasan ni?YaAllah, nape ak rsa rindu sgt kt ko ni? Harapnye xde ape2 yg buruk beerlaku pd ko syg!! Ko masih ingat x time kite duk 1 bilik.Aku kje kt parkson tu..Bahagia sgt aku rasa..huhu..

Noli, aku dh ada sorg.Baby boy.Dh setahun da..mesti ko tingin nk tgk anak aku mcm mn kan?Jom lah jumpa.. Aku nk gak tgk ko mcm mn skrg.Mesti semakin vouge.Memang sjk dulu lg ko suka kan kecantikan kan?

Aku try search nama ko kt fb tp xde jmpa..ko xde fb ke noli?Ko carilah aku weii..Aku xtahu cmne nk ckp dan bersyukur kalo aku betul2 dpt jumpa ko balik :( ..serius aku sedih.Aku nk cri ko kt kg pon aku dh lpe kg ko kt mn.Ntah2 kg ko dh m3mbangun.Lg r ak xingat cmne..Adoiii..Aku ingat kedai makcik ko tepi jalan tu.tp ad lgi ke kedai tu noli? Mkck ko ingat lg x kt aku ye?Allahuakbar..hebatnya rindu aku pd ko syg!!.hope ko pon rindu dan ingat ak sll.

Aku xpnh lupa hubungan kite sebagai sahabat.Hanya ko je betul2sahabat aku syg..Ko sanggup idup susah dan senang dgn aku..Ak really love u.. :( plis come to see me before i close my eyes forever.huhu

3 comments:

Farah Waheda Wahid said...

sedih pulak iolss baca... salam sabtu dear...

Muhammad Taufiq said...

Terhau Taufiq baca...... selamat berhujung minggu :)

awksweetgitu.blogspot.com =)

~MommyAqilMedina~ said...

Semoga dapat bertemu dengan kawan baik nanti..InsyaALLAH..